خلاصه کنفرانس رونمایی از پیکسل 2 گوگل در ۱۵ دقیقه

پنج‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
دیشب گوگل در کنفرانس خود محصولات جدیدی معرفی کرد که مورد انتظار‌ترین این محصولات، پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال بودند. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از کنفرانس گوگل را در ۱۵ دقیقه مشاهده کنید.
تبلیغات

شب گذشته گوگل کنفرانس خود برای رونمایی از نسل جدید محصولاتش را برگزار کرد که طی آن علاوه بر صحبت در مورد آخرین تغییرات و پیشرفت‌های ایجادشده در زمینه‌هایی نظیر هوش مصنوعی، محصولات جدید سخت‌افزاری را نیز رونمایی کرد. از جمله‌ی محصولات جدید سخت‌افزاری رونمایی‌شده توسط گوگل باید به دو گوشی مورد انتظار این کمپانی یعنی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال در کنار دو اسپیکر هوشمند جدید با عناوین گوگل هوم مینی و گوگل هوم مکس اشاره کرد. همچنین گوگل نسل جدید کروم بوک خود را بر چسب قیمت ۱۰۰۰ دلاری معرفی کرد. پیکسل‌بوک که کروم بوک جدید گوگل است، از مشخصات سخت‌افزاری نظیر تراشه‌ی Core i7 اینتل در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد که می‌توان برای استفاده‌ی بهتر در کاربردهای طراحی، قلم طراحی‌شده برای آن را نیز خریداری و از آن روی سیستم‌عامل کروم گوگل استفاده کرد.

گوگل کلیپس، پیکسل بادز و هدست واقعیت مجازی دی‌دریم را باید از جمله‌ محصولات دیگری خواند که شب گذشته در جریان کنفرانس گوگل معرفی شدند. در ادامه می‌توانید علاوه بر مشاهده‌ی خلاصه‌ای ۱۵ دقیقه از کنفرانس گوگل، تمام اخبار و اطلاعات منتشرشده در این رابطه را مشاهده کنید.

نظر شما در رابطه با کنفرانس گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات