اسپیکر هوشمند Invoke هارمن کاردن با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپیکر هوشمند Invoke که توسط کمپانی هارمن کاردن مبتنی بر کورتانا معرفی شده است، از فردا با قیمت ۱۹۹.۹۵ دلار راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

مایکروسافت دیروز اعلام کرد اسپیکر هوشمندی که با همکاری هارمن کاردن و مبتنی بر دستیار صوتی کورتانا توسعه یافته است، با برچسب قیمت ۱۹۹.۹۵ دلاری از روز یکشنبه ۲۲ اکتبر راهی بازار خواهد کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این اسپیکر هوشمند در دو رنگ مشکی و سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اسپیکر هوشمند Invole در مجموع از وجود ۸ اسپیکر در کنار هفت میکروفون بهره می‌برد که این هفت میکروفون با استفاده از سیستم تشخیص صدا از فاصله‌ی دور Sonique، قادر است دستورات صوتی صادر‌شده توسط کاربران را به‌راحتی شناسایی کند. از جمله‌ی سرویس‌های موسیقی که می‌توان با اسپیکر Invole از آن‌ها استفاده کرد باید به اسپاتیفای، آی‌هارت رادیو و تیون‌این اشاره کرد که احتمالا در آینده‌ی نزدیک پاندورا نیز به قابلیت‌های این اسپیکر اضافه خواهد شد.

مایکروسافت در پستی که در وبلاگ خود به مناسبت عرضه‌ی اسپیکر Invoke منتشر کرده، اعلام کرده است که دستیار صوتی هوشمند کورتانا در حال حاضر بیش از ۱۴۸ میلیون کاربر فعال دارد که از طریق پلتفرم‌ها و گجت‌های مختلفی نظیر اندروید، آی‌او‌اس، ایکس‌باکس، اسکایپ و سایر روش‌هایی که می‌توان به کورتانا دسترسی داشت، از این‌ دستیار صوتی هوشمند استفاده می‌کنند.

مایکروسافت با استفاده از دستیار صوتی هوشمند کورتانا در اسپیکر هوشمند Invoke، امکان استفاده از سایر ابزار‌های خود نظیر آفیس ۳۶۵ را نیز فراهم کرده است؛ به‌طوری‌که با استفاده از این اسپیکر هوشمند می‌توان قرار ملاقات‌های ثبت‌شده در تقویم آفیس ۳۶۵ را چک کرد یا موارد جدیدی به آن افزود.

اینووک امکان اطلاع از آخرین اخبار و توییت‌ها را با استفاده از کورتانا فراهم می‌کند. همچنین باید به برقراری مکالمات از طریق اسکایپ اشاره کرد که کورتانا و Invoke در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با استفاده از Invoke می‌توان انواع گجت‌های مرتبط با خانه‌های هوشمند نظیر ترموستات نست را نیز کنترل کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات