هواوی انتشار اندروید 8 برای میت 9 و سری پی 10را تأیید کرد

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در جریان مراسم معرفی میت ۱۰ از ارائه‌ی به‌روزرسانی اندروید ۸ اوریو برای گوشی‌های میت ۹ و سری پی ۱۰ در آینده‌ی نزدیک خبر داد.
تبلیغات

میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو اولین گوشی‌های هوشمند هواوی هستند که با اندروید ۸ اوریو عرضه می‌شوند؛ اما تنها گوشی‌هایی نخواهند بود که از این نسخه از اندروید بهره‌مند می‌شوند.

هواوی در جریان مراسم رونمایی از میت ۱۰ اعلام کرد که میت ۹ و گوشی‌های سری پی ۱۰ نیز در ماه‌های آتی به‌روزرسانی EMUI 8.0 را بر پایه‌ی اندروید ۸ اوریو دریافت خواهند کرد. طبق اعلام هواوی، ابتدا گوشی‌های هواوی میت ۹ و میت ۹ پرو، سپس پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس به‌ اندروید ۸ به‌روزرسانی خواهند شد.

سازنده‌ی چینی اعلام کرد که گوشی‌های سری میت ۹ تا سه یا چهار هفته‌ پس از عرضه‌ی میت ۱۰ در بازار، اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد. هواوی در خصوص گوشی‌های سری پی ۱۰ کمی مبهم پاسخ داد و در مورد زمان عرضه‌ی این به‌روزرسانی به عبارت «در آینده‌ی نزدیک» بسنده کرد. با توجه به اینکه میت ۱۰ در اواخر ماه اکتبر در بازار عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های سری میت ۹ به‌روزرسانی اندروید ۸ را تا اواخر ماه نوامبر دریافت کنند.

نسخه‌ی هشتم EMUI تغییرات ظاهری اندکی نسبت به نسخه‌ی پیشین خود داشته است؛ اما تغییرات بنیادین زیادی در این به‌روزرسانی اعمال خواهد شد؛ به‌طوری‌ که هواوی مدعی است EMUI 8.0 دوازده درصد بهبود عملکرد با خود به همراه دارد. در پایان، هواوی به‌وضوح اعلام کرد که دوربین میت ۹ قابلیت‌ تشخیص لحظه‌ای و هوشمند صحنه را دریافت نخواهد کرد؛ اما بسیاری از ویژگی‌های مربوط به هوش مصنوعی با این به‌روزرسانی به میت ۹ اضافه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات