اچ ام دی دعوت‌نامه مراسم ۲۷ مهر در چین را ارسال کرد

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اچ‎ام‎دی دعوت‌نامه مراسم روز نوزدهم اکتبر (۲۷ مهر) را ارسال کرده است که پیش‌بینی می‎شود در آن از گوشی هوشمند جدید نوکیا رونمایی شود.
تبلیغات

به نظر می‎رسد اچ‎ام‎دی به دنبال عرضه‎ی گوشی جدید خود در کشور چین است. این شرکت دعوت‌نامه‎ی مراسمی را برای چند روز دیگر یعنی ۲۷ مهرماه ارسال کرده است.

در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی در مورد ستاره‎ی این رویداد در دسترس نیست. وب‎سایت خرده‌فروشی چینی به نام TMALL (مشابه آمازون) که علاوه بر محصولات دیگر، در حال حاضر گوشی‎های نوکیا را به‎صورت رسمی به فروش می‎رساند، تصویر متحرکی منتشر کرده است که گوشی نوکیا را با قابلیت دوربین دوگانه نشان می‎دهد.

پیش‌تر نوکیا این قابلیت را در گوشی پرچم‌دار خود یعنی نوکیا ۸ قرار داده بود؛ بنابراین منطقی است که تصور کنیم گیف منتشرشده منتصب به پرچم‌دار فعلی نوکیا است.

اگر این تصور صحیح باشد، احتمالاً نوکیا قصد دارد پرچم‌دار فعلی خود را که اخیراً در بازار اروپا عرضه‌ شده است، با ۶ گیگابایت رم در بازار چین عرضه کند.

Nokia HMD

بااین‌حال برخی از خبرگزاری‎ها اعتقاد دارند ۱۹ اکتبر نشانگر ظهور یک گوشی هوشمند کاملاً جدید به نام نوکیا ۷ است؛ آن‎ها ادعا دارند که واژه‎ی «qi» در زبان چینی به معنای عدد هفت است و از این‌رو بر ادعای خود پافشاری می‎کنند.

زمان زیادی تا مشخص شدن واقعیت ماجرا باقی نمانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات