اپلیکیشن Spotify for Artists برای آی او اس منتشر شد

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای ساعاتی پیش اعلام کرد که امروز اپلیکیشن مستقل Spotify for Artists را در اپ استور عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

اسپاتیفای در اطلاعیه‌ای خبر از انتشار یک اپلیکیشن مستقل موبایل به نام «اسپاتیفای برای موسیقی‌دانان» داده که هدف اصلی‌ از آن، کمک به موسیقی‌دانان، مدیران و همراهان آن‌ها در اپلیکیشن پخش صدای اسپاتیفای است. اپلیکیشن Spotify for Artists امروز برای پلتفرم iOS عرضه می‌شود. بهتر است بدانید که اسپاتیفای قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، نسخه‌ی اندروید آن را نیز در دسترس کاربران قرار دهد.

Spotify for Artists در ماه آوریل به‌صورت یک ویژگی برای اسپاتیفای و به‌عنوان جایگزین Fan Insights که در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود، عرضه شد و حال شاهد انتشار آن به‌صورت یک اپلیکیشن مستقل هستیم. دسترسی به داده‌های موسیقی‌ در دنیای امروز بسیار مهم است. موسیقی‌دانان دوست دارند بدانند که موسیقی‌ آن‌ها چگونه پیدا می‌شود، چه کسی به آن گوش می‌دهد و تاکنون چند بار استریم شده است. اسپاتیفای فور آرتیستس به لطف ویژگی‌هایی که دارد، آمده است تا تمامی این سؤالات را به جواب برساند و در کنار آن به موسیقی‌دانان امکان بدهد که پروفایل خود را آپدیت کنند و با طرفدارانشان در ارتباط باشند.

همان‌طور که گفتیم، موسیقی‌دانان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن موبایل، پروفایل خود شامل بیوگرافی، تصاویر، لیست‌های پخش و ... را به‌روز کنند. اسپاتیفای فور آرتیستس به موسیقی‌دانان اجازه می‌دهد به‌صورت آنی تعداد کاربرانی که پس از عرضه‌ی موسیقی آن را گوش داده‌اند، ببینند. اپلیکیشن یادشده نخستین اپ مستقل شرکت اسپاتیفای به‌حساب می‌آید و نسخه‌ی آی‌او‌اس آن با حجم ۲۶ مگابایت از طریق اپ استور در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات