آیپد در سه نسخه در سال 2017 به بازار عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خبر‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که اپل سه نسخه از آیپد را در سال 2017 روانه بازار خواهد کرد.
تبلیغات

بر اساس تحلیل مینگ-چی کو (تحلیلگر مسائل اپل) که در گزارشی جدید منتشر شده است، انتظار می‌رود اپل در کنار iPad Pro 2 و iPad Mini، تبلتی با اندازه متوسط به بازار ارائه دهد.

با توجه به تحلیل کو، اپل سه مدل آیپد در سال 2017 معرفی خواهد کرد:

تبلت ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو 2 ، تبلت مینی ۹.۷ اینچی و یک مدل با سایز متوسط که اندازه آن بین ۱۰ تا ۱۰.۵ اینچ خواهد بود.

مینگ-چی کو می‌گوید:

توجه داشته باشیم که مدل ۱۲.۹ اینچی جدید، نسل دوم ۱۲.۹ اینچی فعلی آیپد پرو و مدل ۱۰.۵-۱۰ اینچی، اندازه متوسط تبلت اپل مجهز به طراحی «صفحه نمایش با حاشیه کم» است و مدل ۹.۷ اینچی، گزینه قیمت پایین اپل محسوب می‌شود.
آیپد جدید اپل 2017

دو مدل قبلی دارای چیپ A10 تولیدشده توسط TSMC بودند، درحالی‌که آخرین مدل با چیپ A9 ساخته‌شده توسط سامسونگ است. بر اساس تحلیل کو، مدل ۱۰.۵-۱۰ اینچی ممکن است نسبت به مدل مینی ۹.۷ اینچی تقاضای بیشتری در بازار به خود معطوف کند و مجموعا سهمی به میزان ۵۰ الی ۶۰ درصد را به خود اختصاص دهد.

اوت ماه گذشته، مینگ-چی کو تولید سایز ۱۰.۵ اینچی را برای نسخه سایز متوسط، قطعی‌تر دانست. از طرفی آخرین پیش‌بینی مینگ-چی کو نشان می‌دهد که اپل هنوز در خصوص اندازه تبلت سایز متوسط خود تصمیم نگرفته است.

جالب اینجا است که در سال گذشته، سایت ژاپنی Mac Otakara دو نوع گزارش مجزا در مورد اندازه ابعاد تبلت‌های احتمالی اپل اعلام کرد و تبلت اندازه متوسط را بین ۱۰.۱ اینچ تا ۱۰.۹ اینچ گزارش داد و از طرفی با توجه به گزارش جدید کو، به قطعیت نمی‌توان در مورد اندازه تبلت سایز متوسط صحبت کرد.

Mac Otakara و Barclays زمان ارائه آیپد را مارس یا آوریل 2017 پیش‌بینی کردند. در هر صورت اگر اپل بخواهد از صفحه نمایش با حاشیه کم در محصولات آتی خود مثل آیفون 8 استفاده کند، بعید است آیفون 8 زودتر از ماه سپتامبر و همگام با آیپد عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات