طرح ترافیک امروز و فردا در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ ادامه دارد

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که طرح ترافیک روز یکشنبه و دوشنبه به محدوده‌ی زوج و فرد گسترش یافته است و تا ساعت ۱۹ ادامه دارد.
تبلیغات

بر اساس اعلام جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، امروز و فردا طرح ترافیک تهران به محدوده‌ی زوج و فرد گسترش یافته است و تا ساعت ۱۹ نیز ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد نظر کمیته‌ی کاهش آلودگی هوای تهران در شرایط اضطرار گفت: «بر اساس نظر کمیته، محدوده‌ی طرح ترافیک تهران در روزهای یکشنبه ۱۹ دی‌ماه و دوشنبه ۲۰ دی‌ماه، به محدوده‌ی زوج و فرد افزایش یافته است و اجرای این طرح نیز با افزایش دو ساعته تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.»

سرهنگ عابدی اعلام کرد: «خودروهای بدون طرح ترافیک که در ساعات ۶:۳۰ تا ۱۹ روزهای یکشنبه و دوشنبه وارد محدوده‌ی طرح زوج و فرد شوند، به ازای هر ساعت ۲۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.»

به گفته‌ی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، طرح زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه بعثت، از شرق به بزرگراه امام علی و از غرب به بزرگراه‌های نواب صفوی و چمران محدود می‌شود.

سرهنگ عابدی اضافه کرد:‌‌ «طرح تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های آلاینده نیز در دستور کار مأموران ما قرار دارد و همچنان ادامه خواهد یافت. همکاران من در همه‌ی ساعات شبانه روز با حضور در نقاط مختلف شهر به ویژه‌ هسته‌ی مرکزی، نسبت به اعمال قانون و برخورد با تمام وسایل نقلیه‌ی دودزا و آلاینده همچون کامیون‌ها و خودروهای بدون معاینه فنی اقدام می‌کنند.»

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از شهروندان تهرانی درخواست کرد با توجه به شرایط آلودگی و اضطرار هوای شهر، از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و تا حد امکان از وسایل نقلیه‌ی عمومی بهره‌مند شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات