معرفی مدل جدید سوبارو WRX نسخه 2018

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
سوبارو ترجیح داده است به جای معرفی یک ایمپرزای هاچبک دیگر، دو نسخه WRX جدید معرفی کند تا دل طرفداران سدان‌های پرقدرت و خوش‌قیمت را به دست بیاورد.
تبلیغات

مدل جدید خودروی محبوب WRX فعلا قرار نیست ۵ در باشد و با همین حالت صندوقدار، نزدیک به یک سال دیگر فروش رسمی خواهد شد. نسخه‌های استاندارد این خودرو از همان پیشرانه‌ی دوست‌داشتنی ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۶۸ اسب بخار بهره می‌برد که در نسخه STI، با موتور ۴ سیلندر خطی ۲.۵ لیتر توربو به قدرت ۳۰۵ اسب بخار جایگزین می‌شود.

Subaru wrx 2018

سری جدید WRX در بخش سیستم تعلیق و فنربندی ارتقاء یافته است و علاوه بر نرمی و راحتی بیشتر، عملکرد بهتری در سرعت‌های مختلف و شرایط دینامیکی گوناگون از خود نشان می‌دهد. آپشن چراغ‌های جلوی‌ متحرک نیز از سال ۲۰۱۸ برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود. در مدل جدید، شیفتر دنده و دقت عملکرد کلاچ بهبود یافته و فرمان برقی هوشمند (EPS) نرم‌تر از گذشته شده است.

Subaru wrx 2018

با توجه به اینکه مدل STI نسبت به نسخه استاندارد قوی‌تر و گران‌تر است؛ سوبارو برای علاقه‌مندان WRX که توان مالی بالایی ندارند، یک بسته ارتقائی فوق‌العاده پیش‌بینی کرده است که هرچند قدرت ۳۰۵ اسب بخار STI را به همراه ندارد؛ با افزایش ویژگی‌های اسپرت خودرو و کاهش وزن آن، شتاب و لذت رانندگی بیشتری به خریدار هدیه می‌دهد. در این‌حالت، لنت‌های ترمز سرامیک قرمز رنگ STI، صندلی‌های برند ریکار و همچنین رینگ‌های اسپرت جدید سوبارو روی WRX نصب می‌شوند.

Subaru wrx 2018

اما جادوی سوبارو، در نسخه STI نهفته است و راندن آن، لذت دیگری خواهد داشت. دیفرانسیل این خودرو دیگر ترکیبی نیست و حالتی برقی-مکانیکی ندارد و کاملا الکتریکی و هوشمند عمل می‌کند. رینگ‌های ۱۹ اینچی جدیدی برای آن طراحی شده است که لاستیک‌هایی پهن‌تر نسبت به مدل قبلی دارد و مزین به لنت ترمز‌های برمبو شده است. سیستم ترمز چرخ‌های جلو ۶ پیستون و در عقب ۲ پیستون دارد. در کل عملکرد ترمزها به خوبی ارتقاء یافته است و علاوه بر قدرت ترمزگیری عالی، در حرارت بالا به خوبی کار می‌کنند.

Subaru wrx 2018

داخل WRX نسبت به مدل‌های قبل، کم‌صدا تر و از شیشه‌های ضخیم‌تری برای آن استفاده شده است. مواد به‌کاررفته در صندلی‌ها، مرغوب‌تر هستند و بزرگ‌تر شدن نمایشگر‌ وسط، جلوه مدرن‌تری به فضای داخل آن داده است. علاوه بر این‌ها، سوبارو اطمینان داده است که مدل جدید WRX در تصادفات، ایمنی بالاتری درد و شاسی خودرو خصوصا برای ضربه از مقابل، تقویت شده است.

Subaru wrx 2018

باتوجه به اینکه اطلاعات دقیقی از توانایی‌های فنی و قیمت احتمالی این خودرو در ۲ نسخه استاندارد و STI منتشر نشده و قرار نیست آن‌ها در بخش پیشرانه نسبت به مدل‌های ۲۰۱۷ تغییری داشته باشند، می‌توان پیش‌بینی کرد نسخه پایه با پیشرانه ۲۶۸ اسب بخار، ظرف ۵.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و با مصرف سوخت ۸.۵ تا ۱۱ لیتر در صد کیلومتر، ۲۷ هزاردلار فروخته شود. از سویی دیگر، نسخه STI با پیشرانه ۳۰۵ اسب بخار و شتاب صفرتاصد کیلومتر  ۴.۹ ثانیه، همراه با مصرف سوخت ۱۰ تا ۱۳.۸ لیتر در صد کیلومتر، با آپشن‌های کامل نزدیک به ۴۰ هزار دلار قیمت گذاری می‌شود.

دانلود با کیفیت 360p 720p  1080p

Subaru wrx 2018
Subaru wrx 2018
Subaru wrx 2018
Subaru wrx 2018
Subaru wrx 2018
Subaru wrx 2018
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات