تصاویری از کیس گوشی جدید اچ تی سی با کدنام آلپاین منتشر شد

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
به تازگی تصاویری از یک کیس گوشی مربوط به یکی از محصولات اچ تی سی منتشر شده است که به نظر می‌رسد متعلق به دستگاهی با کدنام آلپاین است.
تبلیغات

تصاویر جدیدی در فضای اینترنت فاش شده است که یک کیس، مربوط به دستگاهی ناشناس از اچ‌تی‌سی موسوم به آلپاین را نشان می‌دهند. شاید این دستگاه یکی از اعضای خانواده اوشن باشد که بر اساس شایعات، اچ‌تی‌سی برنامه دارد تحت همین نام تجاری سه گوشی هوشمند از این سری به بازار ارائه کند. با این وجود، ممکن است که این دستگاه محصولی متفاوت باشد و از سری اوشن نباشد. زیرا این تصاویر، عکس‌هایی واقعی از خود دستگاه اصلی نیستند و اگرچه برخی اطلاعات را درباره آن در دسترس قرار می‌دهند، اما هیچ یک به قدر کافی گویا نیستند.

HT

این کیس نشان می‌دهد که این گوشی، یک دوربین اصلی در پشت دستگاه دارد که در وسط این قسمت واقع می‌شود. در سمت چپ سنسور دوربین نیز سوراخ دایره‌ای شکلی قرار دارد که محل جایگذاری فلش ال‌ای‌دی است. این مطلب نشان می‌دهد این کیس احتمالا همان گوشی موبایلی نیست که در اواخر سال گذشته فاش شد و در ابتدا به نظر می‌رسید مربوط به سری اوشن اچ‌تی‌سی باشد. زیرا در آن، دوربین عقب و فلش ال‌ای‌دی در قسمت بالا گوشه سمت راست دستگاه جایگذاری شده بود. همچنین این کیس با توجه به تصاویر فاش شده از کیس اوشن نوت اچ‌تی‌سی، به جهت قرار گرفتن سوراخ دوربین در وسط، دارای سبک طراحی مشابهی با آن است، اما تفاوت‌هایی نیز در این زمینه با آن دارد. سوراخی که برای دوربین اوشن‌ نوت در نظر گرفته شده به جای دایره، مربعی شکل است و فلش ال‌ای‌دی در سمت راست دوربین جایگذاری می‌شود.

HTC Alpine case

بر اساس تصاویر منتشرشده، محل قرار گرفتن میکروفون و اسپیکر مکالمه به ترتیب در قسمت‌های پایین و بالای دستگاه در نظر گرفته شده است، در حالی که دیگر سوراخ‌هایی که روی این کیس موجود هستند، در قسمت پایین دستگاه جای دارند. این سوراخ‌ها ظاهرا برای پورت شارژ و احتمالا اسپیکر گوشی در نظر گرفته شده‌اند. این مطلب نشان می‌دهد که گوشی مربوط به این کیس احتمالا فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری است و به جای آن از یو‌اس‌بی نوع ‌C برای خروجی صدا استفاده می‌کند. در این تصاویر به نظر می‌رسد تنها یک سوراخ برای اسپیکر وجود دارد. درنتیجه گوشی آلپاین اچ‌تی‌سی تنها یک اسپیکر دارد و دارای اسپیکرهای استریو نیست. ظاهرا تصاویر منتشرشده از کیس گوشی آلپاین، اولین منبعی است که می‌توان اطلاعاتی را از آن درباره این دستگاه به دست آورد. زمانی که شما نام گوشی آلپاین را در گوگل جستجو می‌کنید، بسیاری از اطلاعات و تصاویر مرتبطی که ارائه می‌شود، متعلق به یک گوشی قدیمی سبک ‌PDA است که بر ویندوز موبایل مبتنی بود. بنابراین، به‌ندرت اطلاعات قابل استناد دیگری درباره این گوشی جدید اچ‌تی‌سی در دسترس قرار دارد.

HTC Alpine case
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات