اچ تی سی ۲۳ دی از ۳ گوشی رونمایی می‌کند

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا اچ‌تی‌سی در کنار گوشی‌های ایکس 10 و یو اولترا، از تلفن هوشمند دیگری به نام اچ‌تی‌سی یو پلی در کنفرانس خبری ۲۳ دی رونمایی می‌کند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی اعلام کرده بود که قصد دارد ۲۳ دی کنفرانس خبری برگزار کند. با وجود اینکه این کمپانی در مورد محصولاتی که معرفی خواهد کرد، اطلاعاتی منتشر نکرده است، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اچ‌تی‌سی می‌خواهد از دو یا سه تلفن هوشمند رونمایی کند.

در یکی از گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره شده است که کمپانی تایوانی از سه تلفن هوشمند با نام‌های اچ‌تی‌سی آلپاین، اچ‌تی‌سی اوشن نوت و اچ‌تی‌سی ایکس 10 رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر انتظار داریم پرچم‌دار جدید این کمپانی، اچ‌تی‌سی اوشن نوت نام داشته باشد که ممکن است با نام اچ‌تی‌سی یو اولترا روانه بازار شود.

دو تلفن هوشمند دیگر که اچ‌تی‌سی آلپاین و اچ‌تی‌سی ایکس 10 نام دارند، از سخت‌افزار میان‌رده بهره می‌برند و  انتظار می‌رود در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ روانه بازار شوند.

حال گزارش جدیدی منتشر شده است که طبق آن، ظاهرا اچ‌تی‌سی یو اولترا از یک نمایشگر ۶ اینچی برخوردار است، اما از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده نخواهد کرد. البته در این گزارش، اطلاعاتی در مورد دو تلفن هوشمند دیگر اچ‌تی‌سی نیز وجود دارد.

با در نظر گرفتن اطلاعات موجود در گزارش، اچ‌تی‌سی آلپاین دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی خواهد بود و با نام اچ‌تی‌سی یو پلی وارد بازار می‌شود. تشابه اسمی که این محصول با پرچم‌دار کمپانی تایوانی دارد، باعث می‌شود که فرض کنیم یو پلی مدل کوچک‌تر یو اولترا است و به احتمال زیاد فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری خواهد بود.

سومین محصول اچ‌تی‌سی قرار است با نام ایکس 10 یا وان ایکس 10 روانه بازار شود. این تلفن هوشمند در واقع جانشین وان ایکس 9 است که با سخت‌افزار بهینه‌شده معرفی خواهد شد. وان ایکس 10 از نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی و تراشه مدیاتک استفاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات