پاگانی تصویری از هوایرا رودستر را قبل از نمایشگاه ژنو منتشر کرد

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس، پاگانی تصویری از هوایرا رودستر جدید منتشر کرد.
تبلیغات

پاگانی یکی از خودروسازهای ایتالیایی است که هایپر اسپرت‌هایش زبانزد خاص و عام است. این شرکت به‌تازگی تصویری از جدیدترین خودروی خود که در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد، در اینستاگرام منتشر کرده است.

هرچند سخت است که به‌دقت بگوییم چه بخشی از این خودرو در تصویر دیده می‌شود. در این عکس شاهد نماد رودستر هستیم که روی قطعه‌ای با سایه‌ی طلایی نقش بسته است.

همچنین پاگانی طی هفته‌های آینده تصاویر بیشتری از این هایپرکار منتشر خواهد کرد؛ اما در حال حاضر به دلیل درز تصاویر جاسوسی متعدد و انتشار یک رندر رسمی از این خودرو، از نمای ظاهری هوایرا رودستر با سقف بازشونده کم و بیش اطلاع داریم.

PAGANI

از جمله تغییرات بصری که به طور واضح مشاهده می‌شوند، دیفیوزر عقب (پخش کننده‌ی باد) جدید، تقویت اسپویلر عقب و فلیپ های آیرودینامیک در بالای چراغ‌های عقب خودرو هستند.

همانند نسخه‌ی کوپه، قوای محرکه‌ی این هایپرکار نیز از پیشرانه‌ی ۶ لیتری ۱۲ سیلندر با آرایش خورجینی تأمین می‌شود که ساخت AMG است؛ اما انتظار می‌رود با افزایش ۲۰ اسب‌ بخاری، قدرت این نسخه به ۷۵۰ اسب‌ بخار افزایش یابد. با وجود تقویت‌هایی که جهت حفظ پایداری هوایرا رودستر صورت گرفته است، نسخه‌ی رودستر سبک‌تر از نسخه‌ی «سقف‌ سخت» خواهد بود که آقای هوراکیو پاگانی در سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات