تعقیب و گریز فولکس واگن پولو و کامیون مسابقه‌ای داکار

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تعقیب و گریز یک فولکس واگن پولو تقویت‌شده برای مسابقات رالی و یک کامیون ۱۰ تنی مسابقات داکار را تماشا کنید.
تبلیغات

هیچ چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که یک آفرودر سنگین، شما و هاچ‌بک کوچکتان را سایه به سایه تعقیب کند. ستاره‌ی مسابقات رالی یعنی Jari-Matti Latvala قبل از این هیچ‌گاه با خودروی رالی خود احساس ضعف، کوچکی یا ناتوانی مانند آنچه با خودرو فولکس واگن پولو در این کلیپ بر سرش می‌آید، نداشته است.

ویدیوی تدارک دیده‌شده توسط ردبول، یک کامیون رالی داکار ۱۰ تنی را نشان می‌دهد که Latvala را در پیست رالی مخصوص فنلاند تعقیب می‌کند و مطمئن باشید که از تعقیب آن‌ها در آن مسیر شنی باریک دهانتان باز می‌ماند.

Latvala برنده‌ی سه دوره رالی فنلاند است، پس واقعاً انگیزه‌ی بیشتری برای سریع راندن و بیشتر مشهور شدن ندارد. با این وجود، هر گونه تعللی درحالی‌که کامیونی در چند متری شما است و می‌تواند شما را له کند، سخت است، کامیونی که شما را در هر حرکت، مانند حیوانی وحشی که در پی طعمه‌اش است، دنبال می‌کند.

به هر حال اگر مجبور به انتخاب در رانندگی کردن با یکی از این دو باشیم، انتخاب ما هنوز خودروی تقویت‌شده برای مسابقات رالی خواهد بود، از ترس اینکه مبادا در حین راندن، کامیون داکار در گوشه‌ای چپ کند و روی سقف خودش وارونه شود و بغلتد.

دانلود 360P | دانلود 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات