مایکروسافت به عمر صفحه اینستاگرام عکاسی لومیا پایان می‌دهد

جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت قصد دارد صفحه اینستاگرام «Shot on My Lumia» را ببندد و آن را با صفحه اصلی لومیا ادغام کند
تبلیغات

صفحه اینستاگرامی «Shot on My Lumia» جایی بود که در آن مایکروسافت اقدام به اشتراک عکس‌های زیبایی می‌کرد که توسط کاربران با گوشی‌های لومیا گرفته می‌شد. ما از فعل ماضی «بود» استفاده کردیم و آن هم به این علت که، این صفحه به زودی توسط مایکروسافت بسته خواهد شد.

با این حال مایکروسافت قصد دارد صفحه «Shot on My Lumia» را با صفحه لومیا ادغام کند. اگرچه عکس‌های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران، زیاد نیست؛ ولی با توجه به بیانیه‌ی رسمی مایکروسافت که اخیرا منتشر شد، علاقه‌مندان عکاسی با لومیا هنوز هم می‌توانند به اشتراک گذاری عکس‌های خود بپردازند. در این بیانیه آمده است:

حساب اینستاگرام ما به زودی MicrosoftLumia@ خواهد شد. نگران نباشید، فقط کافی است عکس‌هایتان را با هشتک Lumia# منتشر کنید. این موضوع شما را قادر می‌سازد تا آسانتر به بخشی از خانواده بزرگ مایکروسافت بپیوندید.

این واقعیت که مایکروسافت در پایان ماه دسامبر به عرضه گوشی‌های لومیا پایان داد و دیگر نام لومیا در فروشگاه آنلاین این شرکت به چشم نمی‌خورد، نشانه‌ای است مبنی بر اینکه لومیا دیگر به پایان راه خودش رسیده است و احتمالا سری جدیدی از راه خواهد رسید. شاید مایکروسافت بتواند با ارائه سرفیس فون به موفقیت دست یابد.

نظر شما چیست، آیا مایکروسافت می‌تواند با عرضه سرفیس فون به موفقیت دست یابد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات