شیائومی از تلویزیون فوق باریک و ماژولار Mi TV 4 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین تلویزیون شیائومی از طراحی زیبا و ضخامت بسیار اندکی بهره می‌برد تا توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.
تبلیغات

شرکت جوان شیائومی با ورود به حوزه‌های مختلف فناوری و عرضه‌ی محصولات جذاب، همچنان منجر به شگفتی کارشناسان فناوری شده است. این شرکت که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در رویداد CES حضور یافت، اکنون پس از تنها ۶ سال یکی از کنفرانس‌های جذاب این نمایشگاه را برگزار کرد. 

شیائومی علاوه بر معرفی نسخه‌ی سفید رنگ گوشی بسیار زیبای می میکس، از جدید‌ترین تلویزیون خود نیز رونمایی کرد. جدید‌ترین تلویزیون شیائومی ضخامت بسیار اندکی دارد؛ ضخامت این تلویزیون ۶۵ اینچی و 4K، حتی از آیفون و می میکس کمتر است. تلویزیون جدید شیائومی در باریک‌ترین نقطه‌ی خود ضخامتی برابر با ۴.۹ میلی‌متر دارد. این موضوع در کنار حاشیه‌های بسیار اندک، باعث شده است با محصولی زیبا و جذاب روبرو باشیم. 

تلویزیون شیائومی xiaomi mi tv 4

Mi TV 4 امکان اتصال به اکو سیستم شیائومی دارد. پیش از این دستگاه‌های متنوعی اعم از یخچال، ربات تمیز کننده، دوچرخه برقی، اسکوتر و پهباد در این اکو سیستم حضور داشتند.

شیائومی Mi TV 4 در بخش نرم‌افزار از نسخه‌ی سفارشی‌سازی شده‌ی اندروید با نام Patch Wall بهره می‌برد. این سیستم عامل با توجه به تاریخچه جستجو‌های کاربران در اینترنت، محتوای مناسب آن‌ها را پیشنهاد می‌دهد. 

تلویزیون شیائومی xiaomi mi tv 4

علاوه بر بدنه‌ی باریک و سیستم عامل هوشمند، Mi TV 4 از قابلیت ماژولار بهره می‌برد. تمامی بخش‌های این تلویزیون اعم از مادربورد و سیستم صوتی، می‌توانند به راحتی از مکان خود خارج و با نمونه‌ی ارتقاء یافته تعویض شوند. هوگو بارا قائم مقام شیائومی، تلویزیون‌های ماژولار را جمع و جورتر و زیباتر از انواع سنتی، عنوان کرد. 

به دلیل جدا بودن بدنه و مادربرد، برای مثال اگر نیاز به اضافه شدن ویژگی HDR داشته باشید، تنها نیاز است مادربردی را که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، جایگزین مادربرد قبلی کنید و در واقع از ویژگی ماژولار استفاده کنید.

Mi TV 4 همچنین با سیستم سینمای خانگی انحصاری خود، به فروش می‌رسد. این سیستم صوتی از تکنولوژی صدای فراگیر Dolby Atoms پشتیبانی می‌کند و جلوه‌ی موسیقی سه بعدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این موضوع بدین معنا است که کاربران قادر خواهند بود صدای هلیکوپتر در آسمان یا نزدیک شدن شخصی را بسیار شبیه به دنیای واقعی تجربه کنند. 

تلویزیون شیائومی xiaomi mi tv 4

تلویزیون‌های فوق‌باریک در CES 2017 حضور پررنگی داشتند. ال‌جی نیز پیش از این نمونه‌ی فوق‌باریک OLED مخصوص خود را معرفی کرد که تنها امکان اتصال روی دیوار دارد. اما تلویزیون نام‌برده با وجود طراحی بسیار زیبا و پنل باکیفیت، از قابلیت ماژولار بودن Mi TV 4 بهره‌مند نیست. نسخه‌ی ۶۵ اینچی Mi TV 4 به همراه Dolby Atoms، با قیمت کمتر از ۲۰۰۰ دلار در سال جاری میلادی به فروش خواهد رسید. نسخه‌ی فاقد سیستم صوتی Dolby Atoms‌ نیز با قیمت ۱۵۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. شیائومی همچنین اعلام کرده است انواع ۴۹ و ۵۵ اینچی این تلویزیون نیز با قیمت‌های کمتر، به زودی معرفی و عرضه می‌شوند.

نظر شما در رابطه با تلویزیون جدید شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات