دل آل این وان XPS 27 را با ۱۰ بلندگوی داخلی رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
مطالعه 4 دقیقه
کمپانی دل در جریان CES 2017 نسل جدید کامپیوتر آل این وان خود را با نام XPS 27 رونمایی کرده که از وجود ۱۰ بلندگوی داخلی بهره می‌برد.
تبلیغات

دل در جریان CES 2017 نسل جدید کامپیوتر آل این وان خود را رونمایی کرد که از نظر قدرت خروجی صدا یکی از بهترین‌های موجود در بازار است. ایکس پی اس ۲۷ دارای ۱۰ بلندگو است و از این‌رو خریداران این رایانه را از پرداخت مبالغ بیشتر به‌منظور اضافه کردن بلندگوهای دیگر بی‌نیاز می‌کند. ایکس پی اس ۲۷ دارای ۶ بلندگو در پنل جلویی و زیر نمایشگر اصلی است که دقیقا روبروی کاربر قرار گرفته‌اند. چهار بلندگو از ۶ بلندگوی موجود وظیفه‌ی ایجاد صدای میانی و باس را بر عهده دارند، حال آنکه در هر گوشه یک توییتر و دو توییتر دیگر در پایین وجود دارند تا بهترین صدای ممکن را ایجاد کنند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، دل سیستم صوتی ایکس پی اس ۲۷ را با مشارکت جک جوزف پویگ، یکی از تهیه‌کنندگان نام‌آشنای موسیقی طراحی کرده است، به‌طوری‌که دل مدعی شده که سیستم صوتی محصولش بهترین سیستم صوتی در میان تمام آل این وان‌های موجود در بازار است. دل برای اثبات ادعای خود آماری نیز ارائه کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، محصول دل از نظر بلندی صدا دو برابر بهتر از آی‌مک ۲۷ اینچی اپل و از نظر صدای باس نیز ۱۰ برابر بهتر از Envy 27 اچ‌پی است.

XPS 27 دل

ورای بهره‌گیری از ۱۰ بلندگو، ایکس پی اس ۲۷ دل امکان استفاده از نمایشگر با رزولوشن 4K نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در دو نسخه‌ی لمسی و غیرلمسی قابل انتخاب است. در صورت انتخاب نسخه‌ی مجهز به نمایشگر 4K لمسی، پایه‌‌ی این آل این وان حالتی دارد که می‌توان نمایشگر را کاملا به‌صورت تخت روی سطحی که قرار گرفته است، خواباند. نسخه‌ی غیرلمسی نیز در عوض دارای روشنایی ۳۵۰ نیتی است که ۵۰ نیت بیشتر از نسخه‌ی لمسی است. به دلیل بهره‌گیری از سیستم پیچیده‌ی پایه در نسخه‌ی لمسی، وزن این نسخه ۱۷ کیلوگرم است، حال آنکه  وزن نسخه‌ی غیرلمسی به دلیل بهره‌گیری از پایه‌ای ساده‌تر تنها ۱۳ کیلوگرم است.

دل در آل این وان از وجود پردازنده‌ی نسل ۶ اینتل استفاده کرده است. کاربران می‌توانند از بین پردازنده‌ی Core i5-6400 و Core i7-6700 یکی را انتخاب کنند. فرکانس گزینه‌ی اول پیشنهادی دل ۳.۳ گیگاهرتز است که در حال توربو بوست به ۴ گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. همچنین می‌توان حافظه‌ی رم تا ۳۲ گیگابایت از نوع DDR4 را سفارش داد. امکان افزایش حافظه‌ی رم تا ۶۴ گیگابایت نیز وجود دارد. در مورد حافظه‌ی داخلی امکان سفارش حافظه‌ی SSD یک ترابایتی یا دو ترابایت در کنار یک حافظه‌ی M.2 SSD با ظرفیت ۳۲ گیگابایت وجود دارد. سرعت انتقال اطلاعات در حافظه‌ی M.2 SSD بالاتر از سرعت انتقال اینترفیس ساتا است، از این‌رو در صورتی که به سرعت انتقال بالا نیاز داشته باشید، می‌توانید حافظه‌ی ۵۱۲  گیگابایتی تا یک ترابایتی از این نوع را برای ایکس پی اس ۲۷ خود سفارش دهید.

XPS 27 دل

از دیگر قابلیت‌های ایکس پی اس ۲۷ باید به بهره‌گیری از دو درگاه USB نوع C، سه درگاه تاندربولت، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و شیار کارت حافظه‌ی SD اشاره کرد. همچنین درگاه اترنت و خروجی صدا نیز در نظر گرفته شده است.

در صورتی که دوست داشته باشید پردازنده‌ی گرافیکی مجزایی از گزینه‌ی پیشنهادی اینتل داشته باشید، R9 M470X کمپانی AMD پیشنهاد دل برای اضافه کردن روی این آل این وان است. دل همچنین اعلام کرده که پس از مدتی گزینه‌ی دیگری را که همان R9 M485X است، در اختیار کاربران قرار خواهد داد. هرچند این دو پردازنده‌ی گرافیکی نمی‌توانند نیاز پردازشی برای پردازش محتوای واقعیت مجازی را تأمین کنند، اما باید به این نکته توجه کرد که ایکس پی اس ۲۷ برای کاربردهای دیگری طراحی شده است.

XPS 27 دل

دل در ایکس پی اس ۲۷ از قابلیت ویندوز هلو پشتیانی می‌کند. این آل این وان برای فروش با قیمت ۱۴۹۹ دلار در دسترس است. در صورت سفارش این آل این وان با بهترین مشخصات فنی، قیمت ایکس پی اس ۲۷ از ۲۰۰۰ دلار فراتر خواهد رفت.

نظر شما در مورد این آل این وان چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات