آمازون الکسا اکنون از دستگاه تصفیه هوای هوشمند نیز پشتیبانی می کند

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
دستگاه تصفیه‌ی هوا ایرمگا یکی دیگر از دستگاه‌های خانه‌ی هوشمندی است که به پلتفرم آمازون الکسا متصل خواهد شد.
تبلیغات

در رویداد CES 2017 محصولات زیادی برای پلتفرم الکسا آمازون معرفی شدند. اکنون‌ اکثر شرکت‌های کوچک و بزرگ، با اتصال لوازم هوشمند خود به الکسا، امکان کنترل آن‌ها توسط دستورات صوتی را برای کاربران مهیا کرده‌اند. همچنین بدین ترتیب کنترل یکپارچه‌ی تمام لوازم هوشمند خانه از برند‌های مختلف، توسط یک اپلیکیشن فراهم می‌شود.

دستگاه تصفیه‌ی هوا هوشمند Coway Airmega، یکی دیگر از لوازم خانگی است که امکان کنترل توسط سرویس الکسای آمازون را دارد. دستگاه‌های تصفیه‌ی هوای ایرمگا پیش از این، سال گذشته و در نمایشگاه CES معرفی شدند. این دستگاه‌ها از طراحی زیبایی برخوردار هستند و امکان کنترل و بررسی وضعیت آن‌ها توسط اپلیکیشن مخصوص اندروید و iOS فراهم است. 

اکنون مالکان دستگاه‌های آمازون مجهز به الکسا، اعم از آمازون اکو (Amazon Echo) و اکو دات (Echo Dot)، قادر خواهند بود تمامی عملیات‌های دستگاه‌های ایرمگا را با دستورات صوتی انجام دهند. به عنوان مثال قادر خواهند بود دستوراتی اعم از «الکسا دستگاه تصفیه هوا را روشن کن» یا «الکسا سرعت فن دستگاه تصفیه هوا را افزایش بده» بدهند.

Coway در نظر دارد با یکپارچه‌سازی دستگاه‌های ایرمگا با پلتفرم هوشمند آمازون، توجه خریداران را به خود جلب کند و سهم بیشتری از این بازار کسب کند. با توجه به سرعت رشد بسیار زیاد آمازون الکسا، اقدام اخیر Coway بسیار هوشمندانه است و می‌تواند محصول خود را به صورت یک بسته و به همراه سایر دستگاه‌های هوشمند با پشتیبانی از الکسا، به خریداران پیشنهاد دهد. 

شرکت کووِی اعلام کرده است به‌زودی به دستگاه‌های تصفیه‌ی هوای خود، قابلیت اتصال به سایر پلتفرم‌های خانه‌ی هوشمند اعم از Google Home را نیز می‌افزاید. این مرحله احتمالا در اواسط سال ۲۰۱۷ انجام شود.

علاوه بر پشتیبانی از پلتفرم الکسا، دستگاه‌های تصفیه‌ی هوا ایرمگا در رنگ‌ خاکستری گرافیت نیز عرضه خواهند شد. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی این دستگاه ۷۴۹ دلاری را مشاهده کنید.

  • فیلترهای چند مرحله‌ای کربن و HEPA
  • پوشش محیطی به مساحت ۱۴۵ متر مربع
  • دو فن مکنده‌ی هوا
  • اتصال وای‌فای
  • امکان خرید فیلترها از طریق اپلیکیشن کنترلی 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات