سونی ساندبارهای سری ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
ساندبار‌های جدید سونی از قابلیت کروم کست نیز بهره می‌برند.
تبلیغات

تعداد زیادی از تولید‌کنندگان محصولات صوتی و تصویری، از گوگل کست در محصولات خود استفاده کرده‌اند. حال سونی نیز کروم کست را در داخل ساند‌بار جدید خود تعبیه کرده است. ساندبار MT500 سونی، محصولی کامپکت است که به‌صورت بی‌سیم به ساب‌ووفر متصل می‌شود. این دستگاه با توجه به نحوه‌ی قرارگیری ساب‌ووفر (خوابیده یا ایستاده) تنظیم مخصوصی دارد تا بهترین کیفیت خروجی به کاربران ارائه شود. امکان اتصال ساندبار جدید سونی به اسپاتیفای نیز در دسترس است.

سونی نسخه‌ی ارزان‌تری نیز از ساندبار‌های خود را با نام MT300 معرفی کرد که فاقد قابلیت کروم کست است. اما همچنان امکان اتصال گوشی با بلوتوث و NFC در دسترس است. 

ساندبار سونی / sony soundbar

اما پرچم‌دار ساند‌بار‌های سال ۲۰۱۷ سونی ST5000 نام دارد. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از Dolby Atoms‌ را در کنار صدای با وضوح بالا به همراه دارد. ST5000 به‌عنوان هسته‌ی صوتی تمام دستگاه‌های خانگی فعالیت خواهد کرد. این محصول به سه درگاه HDMI در کنار درگاه‌های USB، خروجی دیجیتال و آنالوگ صدا و اتصال به سایر پخش‌کننده‌ها به وسیله‌ی بلوتوث، مجهز است. پرچم‌دار ساندبار‌های سونی با پلتفرم خانه‌ی هوشمند گوگل (Google Home)‌ نیز به‌خوبی کار می‌کند و کاربران قادر خواهند بود با استفاده از دستیار صوتی Google now به کنترل آن بپردازند.

همانند سایر شرکت‌ها، سونی قیمت و تاریخ عرضه‌ی محصولات صوتی خود را اعلام نکرد. با این حال مسئولین این شرکت اعلام کردند که کاربران می‌توانند در بهار سال جاری میلادی، منتظر عرضه‌ی محصولات صوتی جدید سونی باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات