وکوم سری جدید تبلت های خود را در کنار قلم طراحی بهبود یافته معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
وکوم تبلت‌های مخصوص طراحی خود را با بهبود‌های نه چندان قابل توجه معرفی کرد.
تبلیغات

وکوم پیش از این تبلت‌های هیبریدی و مدل سینتیک پرو خود را به قلم‌های استایلوس قدرتمند‌تری مجهز کرده بود. حال این شرکت در رویداد CES 2017 امکان استفاده از قلم Pro Pen 2 را به تبلت‌های خود می‌افزاید. جدید‌ترین بسته‌ی استایلوس وکوم، توانایی تشخیص فشار در ۸۰۰۰ سطح را دارد تا دقت بالاتر را در کنار حس نزدیک‌تر به قلم‌های واقعی به ارمغان بیاورد. 

وکوم علاوه بر قلم جدید و حرفه‌ای خود، سه محصول جدید Intous Pro، Intous Pro Paper‌ و Bamboo Folio را نیز معرفی کرد. مدل‌های اینتوس در سایز‌های متوسط و بزرگ عرضه خواهند شد، در حالی که نسخه‌ی پرو تنها در اندازه‌ی کوچک به فروش می‌رسد. 

تبلت وکوم اینتوس پرو wacom intous pro

تبلت‌های مخصوص طراحی وکوم، از بسیار جهات با نمونه‌های پیشین خود مشابه هستند و امکان طراحی دقیق را به کاربران می‌دهند. نسخه‌ی Paper سری تبلت‌های اینتوس نیز امکان کشیدن طرح روی کاغذ و سپس انتقال به تبلت و ذخیره‌سازی آن را فراهم می‌کند.

همانند سری قبلی تبلت‌های اینتوس پرو، نسخه‌ی جدید آن‌ به همراه کلید‌های قابل برنامه‌ریزی، حلقه‌ی لمسی و ژست‌های چند‌لمسی عرضه شده است تا به طراحی کاربر سرعت دهد. امکان اتصال آن‌ها به کامپیوتر توسط بلوتوث نیز وجود دارد. اپلیکیشن Inkspace وکوم طراحی‌های کاربران را در فضای ابری ذخیره می‌کند تا امکان از بین رفتن یا پاک شدن آن‌ها به حداقل برسد. 

تبلت وکوم بامبو فولیو wacom bamboo

Bamboo Folio دیگر محصول به‌روز شده‌ی وکوم است که حالت سنتی طراحی روی کاغذ را با فناوری پیشرفته‌ی این شرکت ترکیب کرده است. این مدل برای استفاده از بیرون و ثبت ایده‌ها و طراحی‌ها به صورت آنی، کاربرد دارد. تمامی یادداشت‌ها و طراحی‌های انجام شده روی کاغذ، با یک کلید به صورت دیجیتالی در تبلت ذخیره می‌شوند. تبلت طراحی بامبو می‌تواند ۱۰۰ صفحه طراحی را در حافظه‌ی داخلی خود ذخیره کند. هم‌چنین امکان یکپارچه‌سازی این تبلت با نرم‌افزار‌های Evernote و Onenote وجود دارد.

تبلت‌های جدید وکو از اواسط ماه جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد. اینتوس پرو ۲ در دو اندازه متوسط و بزرگ، قیمتی برابر با ۳۵۰ و ۵۰۰ دلار خواهد داشت. نسخه‌ی کاغذی این تبلت به دلیل استفاده از جوهر، ۵۰ دلار نسبت به برادر خود افزایش قیمت خواهد داشت. در نهایت باید به تبلت بامبو اشاره کرد که با قیمت ۱۵۰ دلاری عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات