گریفین از شارژر مجهز به درگاه مگا سیف برای مک‌ بوک‌ ها رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
محصول جدید گریفین به کاربران مک‌ بوک‌ ۲۰۱۷ اجازه می‌دهد به شارژ لپ‌تاپ خود با شارژر‌های مگا سیف پیشین اپل بپردازند.
تبلیغات

تولیدکنندگان لوازم جانبی حضور گسترده‌ای در CES 2017 دارند. گریفین نیز از این رویداد استفاده کرده و از محصولی جدید برای تبدیل درگاه Mega Safe مک‌ بوک‌ به USB نوع C رونمایی کرده است. درگاه مگا سیف سال‌ها وظیفه‌ی شارژ مک‌بوک‌های اپل را ایفا می‌کردند. اما این موضوع پس از معرفی مک‌بوک‌های ۲۰۱۷ تغییر کرد. اپل لپ‌تاپ‌های جدید خود را تنها به درگاه‌های USB نوع C مجهز کرده و این موضوع منجر به ایجاد موجی از نارضایتی میان کاربران شده است. حال گریفین نیز با محصول جدید خود، امکان استفاده‌ی مجدد شارژر‌های قدیمی اپل را فراهم کرده است.

مبدل شارژ جدید گریفین که با نام BreakSafe Hi-Power Magnetic USB-C معرفی شده است، قابلیت شارژ با توان ۱۰۰ وات دارد. این موضوع به این معنی است که این محصول قادر به تأمین انرژی مورد نیاز لپ تاپ‌های اپل است. محصول پیشین این شرکت که برای مک‌بوک ۱۲ اینچی اپل عرضه شده بود، توان کافی برای شارژ مک‌بوک‌های پرو نداشت.

محصول جدید گریفین از سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. گریفین در مراسم رونمایی این دستگاه گفت:

به واسطه‌ی طراحی بالغ گریفین، کابل BreakSafe Hi-Power می‌تواند لپ‌تاپ‌ها را از آسیب محافظت کند و مبدل مغناطیسی پتنت‌ شده‌ی این دستگاه، تحت فشار از لپ‌تاپ‌ جدا می‌شود.

پیش از این، استارتاپ MagNeo نیز شارژر مشابهی برای مک‌بوک‌های جدید اپل عرضه کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات