ذن‌ بوک 3 دلوکس رقیب مک‌ بوک پرو اپل معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در کامپیوتکس ZenBook 3 را معرفی کرد و حالا نسخه‌ی دلوکس آن را با نمایشگر بزرگ‌تر به CES آورده است.
تبلیغات

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان از ZenBook 3 رونمایی کرد، لپ‌تاپ ویندوزی که شباهت بسیاری به مک‌بوک‌های اپل داشت. حال این کمپانی نسخه‌ی بزرگ‌تر از ذن‌بوک ۳ را با نام ZenBook 3 Deluxe برای رقابت با مک‌بوک پرو اپل رونمایی کرده است. ذن‌بوک ۳ نمایشگر ۱۲.۵ اینچ با یک درگاه USB نوع C داشت اما ذن‌بوک ۳ دلوکس از نمایشگر ۱۴ اینچ با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد. حاشیه‌های کم نمایشگر باعث می‌شوند ابعاد لپ‌تاپ ۱۴ اینچی ایسوس نزدیک به لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچی شود. 

سیستم قفل لپ تاپ کنسینگتون

لپ‌تاپ ZenBook 3 Deluxe دارای سه درگاه USB نوع C است که دو تای آن‌ها از تاندربولت ۳ نیز پشتیبانی می‌کنند. ایسوس در این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی Core i7 خانواده‌ی Kaby Lake به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی SSD بهره برده است. 

همچون مدل‌ قبلی، رزولوشن نمایشگر ذن‌بوک ۳ دلوکس برابر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این رزولوشن به مراتب پایین‌تر از رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل مک‌بوک پرو است که شاید باعث ناامید کردن برخی از کاربران شود، اما رزولوشن پایین‌تر عموما باعث مصرف کمتر انرژی و طول عمر باتری بیشتر می‌شود. ایسوس صفحه‌کلید لپ‌تاپ جدید خود را بهینه کرده است تا فضای حرکت کلید‌ها به ۱.۲ میلی‌متر برسد. ترک‌پد دقیقِ به‌کاررفته در این لپ‌تاپ، دقت بسیار خوبی دارد و یک اسکنر اثرانگشت نیز در گوشه‌ی آن به کار گرفته شده است. 

asus zenbook 3 deluxe

لپ‌تاپ ذن‌بوک ۳ دلوکس تنها ۱۲.۹ میلی‌متر ضخامت و حدود ۱.۳ کیلوگرم وزن دارد و به عنوان یکی از لپ‌تاپ‌های شاخص ویندوزی با قیمت ۱۶۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات