Kensington از داک لپ‌ تاپ با قابلیت شارژ مک بوک پرو از طریق USB نوع C رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Kensington، داکی برای لپ‌تاپ‌ها معرفی کرده است که امکان شارژ از طریق درگاه USB نوع C را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
تبلیغات

کمپانی کنسینگتون در جریان برگزاری CES 2017 از داک لپ‌تاپ جدید خود رونمایی کرد. این کمپانی که بیشتر در زمینه‌ی تولید سیستم‌های قفل برای لپ‌تاپ فعالیت می‌کند، در بخش تولید لوازم جانبی لپ‌تاپ نیز دستی بر آتش دارد. داک جدید این کمپانی SD5000T نام دارد.

داک جدید کنسینگتون را باید تلاشی در جهت رفع مشکل درگاه USB نوع C خواند که این روزها در لپ‌تاپ‌هایی نظیر مک بوک پرو ۲۰۱۶ جای سایر درگاه‌ها را گرفته است. داک جدید کنسینگتون از وجود دو درگاه USB 3.0، دیسپلی پورت، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه اترنت و یک درگاه USB-C با قابلیت انتقال اطلاعات و همچنین شارژ گجت‌ها، یک درگاه Thunderbolt 3 USB-C برای انتقال اطلاعات و شارژ در کنار یک درگاه تاندربولت ۳ برای اتصال به هر آنچه مورد نیاز است، بهره می‌برد. با استفاده از SD5000T می‌توان تا ۸۵ وات انرژی در اختیار گجت‌هایی قرار داد که نیاز به شارژ دارند. داک کنسینگتون را باید جزو معدود محصولاتی خواند که قادر است انرژی مورد نیاز برای شارژ لپ‌تاپ‌هایی نظیر مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی ۲۰۱۶ را تأمین کند. کنسینگتون اعلام کرده است این داک در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که قیمت این داک بین ۳۴۹ تا ۳۷۹ دلار خواهد بود.

کنسینگتون همچنین یک سیستم قفل جدید برای لپ‌تاپ معرفی کرده است که Laptop Locking Station 2.0 نام دارد. با استفاده از قفل کننده‌ی جدید کنسینگتون می‌توان لپ‌تاپ‌هایی با فرم‌فکتور باریک و کوچک را که فاقد Locking Port هستند، قفل کرد. از جمله‌ی محصولات دیگر رونمایی شده توسط این کمپانی باید به سنسور اثر انگشت VeriMark Fingerprint اشاره کرد که از طریق درگاه USB به لپ‌تاپ متصل می‌شود و قابلیت شناسایی هویت کاربر از طریق سنسور اثر انگشت را به لپ‌تاپ اضافه می‌کند. این گجت بسیار کوچک از استاندارد FIDO بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات