های سنس از پروژکتور لیزری ۱۰۰ اینچی 4K با قیمت ۱۳ هزار دلار رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
های‌سنس در جریان CES 2017 از یک پروژکتور لیزری ۱۰۰ اینچی 4K رونمایی کرد که ۱۳ هزار دلار قیمت دارد.
تبلیغات

هر روز شاهد بزرگ‌تر شدن هر چه بیشتر تلویزیون‌های عرضه‌شده به بازار هستیم ولی با این حال یک تلویزیون ۱۰۰ اینچ را باید یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌هایی خواند که راهی بازار شده است و از جمله‌ی این محصولات باید به تلویزیون Z9D سونی با نمایشگر ۱۰۰ اینچی اشاره کرد که ۶۰ هزار دلار قیمت دارد.

های‌سنس یک محصول ۱۰۰ اینچی با قیمت ۱۳ هزار دلار  معرفی کرده است که تابستان سال جاری میلادی راهی بازار خواهد شد. این محصول که 100H10D نام دارد تلویزیون واقعی نیست، بلکه سیستمی متشکل از پرده، سیستم صوتی ساراند و یک پروژکتور لیزری کوتاه برد است. های‌سنس اعلام کرده است سیستم نمایشی خود را تابستان سال جاری فقط در بازار آمریکا عرضه خواهد کرد.

مزیت بزرگ این سیستم نمایشی در مقایسه با تلویزیون‌های بزرگ را باید قیمت آن بدانیم. تلویزیون‌های ۱۰۰ اینچی با رزولوشن 4K قیمتی به‌مراتب بالاتر دارند، حال آنکه محصول های‌سنس بسیار ارزان‌تر است. البته باید به این نکته اشاره کرد که قیمت 100H10D در مقایسه با پرژکتورهای موجود در بازار کمی گران‌تر است، به‌طوری‌که پروژکتور‌های 4K موجود در بازار ۱۰ هزار دلار قیمت دارند. های‌سنس مدعی است این سیستم ۳۰۰ نیت روشنایی دارد که بسیار بیشتر از روشنایی پروژکتورهای معمولی است، هرچند روشنایی آن در مقایسه با یک تلویزیون معمولی بسیار کمتر است.

از جمله‌ی مشخصات فنی این سیستم باید به پشتیبانی از ۹۵ درصد طیف رنگ DCI-P3 اشاره کرد. همچنین سیستم نمایشی های‌سنس از HDR10 پشتیبانی می‌کند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، عمر موتور این پروژکتور قریب به ۲۰ هزار ساعت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات