پاناسونیک لنزهای جدیدی برای دوربین‌های خود معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
مطالعه 3 دقیقه
پاناسونیک لحظاتی پیش از ۵ لنز جدید برای دوربین‌های سری لومیکس خود رونمایی کرد.
تبلیغات

پاناسونیک لنزهای سری G خود را بروزرسانی کرد. این لنزها در رده‌های مختلفی اعم از پرایم و استاندارد قرار می‌گیرند و همگی از سیستم لرز‌ش‌گیر بهبود‌ یافته‌ی Power OIS پاناسونیک بهره می‌برند که در کنار سیستم‌های لرز‌ش‌گیر ۵ محوره‌ی Dual IS‌ و Dual IS2‌ به خوبی کار می‌کنند.

لنز پاناسونیک لایکا

تمامی لنز‌های ساخت پاناسونیک از جنس جدیدی بهره می‌برند. عنبیه‌ی بهبود یافته‌ی آن‌ها اکنون امکان تغییر نرم‌تر میزان نوردهی را فراهم می‌کند. لنز‌های جدید پاناسونیک به شرح زیر هستند.

  • (LUMIX G X VARIO 12-35mm F2.8 II ASPH. POWER O.I.S. (H-HSA12035
  • (LUMIX G X VARIO 35-100mm F2.8 II POWER O.I.S. (H-HSA35100
  • (LUMIX G VARIO 45-200mm F4.0-5.6 II POWER O.I.S. (H-FSA45200
  • (LUMIX G VARIO 100-300mm F4.0-5.6 II POWER O.I.S. (H-FSA100300
لنز پاناسونیک لایکا

لنز‌های ۳۵-۱۲ و ۱۰۰-۳۵ با قیمت ۹۹۹ و ۱۰۹۹ دلار از اسفند ماه عرضه می‌شوند. لنز‌های ۲۰۰-۴۵ و ۳۰۰-۱۰۰ نیز با قیمت ۴۴۹ و ۶۴۹ دلار از ماه آینده به فروش می‌رسند.

اما دیگر لنز معرفی شده برای دوربین‌های پاناسونیک، ساخت شرکت مطرح لایکا است. لنز لایکا DG Vario-Elmarit 12-60mm F2.8-4 که پیش‌تر برای اولین بار در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ به نمایش درآمد، لحظات پیش در نمایشگاه CES 2017 به صورت رسمی معرفی شد. این لنز که معادل انواع ۱۲۰-۲۴ میلی‌متری دوربین‌های فول‌فریم است، از سیستم Dual IS پاناسونیک پشتیبانی می‌کند تا لرزش‌ها را به خوبی مهار و عکس‌های واضحی ثبت کند.

لنز پاناسونیک لایکا

لنز جدید لایکا همانند سایر نمونه‌های موجود در این رده، در برابر نفوذ گرد و غبار محافظ است و تا دمای ۱۰- سانتی‌گراد به فعالیت خود ادامه می‌دهد. سیستم فوکوس خودکار بی‌صدا و موتور میکرو‌استپ برای تغییر نرم و روان دریچه‌ی دیافراگم این لنز باعث شده است تا به گزینه‌ای مناسب برای فیلمبرداران تبدیل شود. لنز ۶۰-۱۲ میلی‌متری لایکا در رنگ مشکی متالیک عرضه خواهد شد. پاناسونیک هنوز صحبتی در خصوص قیمت و زمان عرضه‌ی این لنز نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات