ویسل ردیاب دقیق حیوانات با دوام باتری بالا

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
اگر حیوان خانگی دارید و همیشه نگران گم کردن آن هستید، مایکروچیپ‌ها به کمکتان آمده‌اند.
تبلیغات

استفاده از مایکروچیپ‌ها در ابزارهای ردیابی به شدت رو به افزایش است و به‌تازگی کمپانی ویسل، ردیاب دقیقی برای حیوانات ساخته است که با قرار دادن آن دور گردن حیوان، خیالتان از گم شدن آن راحت می‌شود. این کمپانی پیش از این در زمینه‌ی ساخت ابزارهای سلامت و تناسب اندام فعالیت داشت و حالا در CES 2017 از نسل جدید ردیاب حیوانات خود با نام Whistle 3 رونمایی کرده است. 

این ردیاب به لطف بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری که در آن اعمال شده است، طول عمر باتری طولانی‌تری دارد و به کمک GPS داخلی‌ می‌تواند محل دقیق حیوان را به صاحب آن اطلاع‌رسانی کند. ردیاب جدید ویسل دارای وای-فای، بلوتوث و شبکه‌ی مخابراتی 3G است تا به روش‌های مختلف به شبکه‌ی اینترنت متصل شود و اطلاعات مورد نیاز درباره‌ی موقعیت جغرافیایی دقیق  حیوان را به صاحب آن اعلام کند. 

با هر بار شارژ این ردیاب می‌توانید ۱۰ روز از آن استفاده کنید و نسخه‌ی جدید نسبت به نسل قبل ۵۰ درصد کوچک‌تر و همچنین سبک‌تر شده است تا قرار دادن آن دور گردن حیوان کمتر آزاردهنده باشد. 

این ردیاب حتی می‌تواند فعالیت حیوان خانگی شما را نیز به‌صورت کامل روی اپلیکیشن مکمل آن ارائه کند تا بتوانید دید کاملی نسبت به فعالیت‌های حیوان طی بازه‌های زمانی مختلف داشته باشید. 

وسیل با قیمت ۸۰ دلار از ماه آینده از طریق آمازون به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات