هدفون های مدیریت نویز اوروساوند صداهای ناخواسته را حذف می‌کنند

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
شرکت اوروساوند هدفون‌های توگوشی Tilde را با قابلیت کاهش نویز در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد.
تبلیغات

گاهی اوقات، در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا به این نیاز داریم که صدای خاصی را واضح و رسا بشنویم؛ چرا که برقراری ارتباط با شخصی، زمانی‌ که نمی‌توانید تک‌تک کلمات وی را بشنوید، کار بسیار دشواری است. شلوغی و ازدحام CES 2017، باعث می‌شود که این نمایشگاه به چنین محیطی بدل شود؛ بنابراین اوروساوند فرصت را مغتنم شمرده است که با حضور در این نمایشگاه، هدفون‌ توگوشی و بی‌سیم خود را با نام Tilde‌معرفی کند.

کمپانی Orosound، این هدفون‌‌ را یک سیستم مدیریت نویز می‌داند که با استفاده از فناوری کاهش نویز فعال، صداهای مزاحم پس‌زمینه را حذف می‌کند و روی صدای شخصی که با آن در حال مکالمه هستید، تمرکز می‌کند. شما با استفاده از یک اسلایدر، می‌‌توانید صداهای محیطی را تا ۳۰ دسی‌بل کاهش دهید. ضمن آنکه به‌ کمک یک حالت مستقیم می‌‌توانید تنها صدای شخصی را بشنوید که درست در مقابل شما قرار دارد و صحبت می‌کند. با هدفون‌های Tilde در حالت پخش موسیقی نیز می‌توانید صداهای محیطی را حذف کنید.

اوروساوند پیش از این هدفون‌های Tilde را در ماه اکتبر در قالب یک پروژه‌ی کیک‌استارتر معرفی کرد و اکنون در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی هدفون‌های یادشده، از ماه می و با قیمت ۳۴۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات