سامسونگ احتمالا مدل تخت گلکسی اس 8 را نیز معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌ای جدید در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ منتشر شده است که بر اساس آن، مدل تخت این گوشی هوشمند نیز معرفی خواهد شد.
تبلیغات

در چند سال اخیر، شرکت سامسونگ همیشه دو مدل از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس خود را معرفی کرده است. گلکسی اس ۶ در دو مدل تخت و خمیده معرفی شد. گلکسی اس ۶ اج نام مدل خمیده‌ی این محصول بود که نمایشگر آن در هر دو طرف خمیدگی داشت. همین موضوع در مورد گلکسی اس ۷ نیز رخ داد و حالا انتظار می‌رود سامسونگ پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلکسی اس ۸ را نیز در دو مدل معرفی کند. البته از چند ماه قبل شایعات مختلفی در مورد این گوشی منتشر شده است که بر اساس آن‌ها، گفته می‌شود سامسونگ این محصول را در دو مدل، با نام‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس معرفی می‌کند و هر دو مجهز به نمایشگر خمیده هستند.

البته اگر خبرهای جدید در مورد این محصول صحت داشته باشد، باید به‌طور کامل شایعات قبلی را فراموش کنیم؛ چراکه به‌تازگی گفته شده است سامسونگ مدل تخت گلکسی اس ۸ را نیز معرفی خواهد کرد. گلکسی اس ۸ در دو نوع با شماره‌ی مدل‌های SM-G950 و SM-G955 معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود مدل اول نمایشگر تخت و مدل دوم نمایشگر خمیده داشته باشد. البته هنوز نمی‌توان با اطمینان کامل در مورد سایز نمایشگر این دو مدل صحبت کرد؛ اما در شایعات اخیر اعلام شده است سامسونگ احتمالا مدل SM-G955 را با صفحه‌نمایشی ۶ اینچی روانه‌ی بازار کند.

مثل همیشه این شایعات در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. پیش از این در خبرهای مرتبط با گلکسی اس ۸ گفته بودیم که سامسونگ در حال تست چند نمونه‌ی اولیه از این پرچم‌دار است و به همین دلیل در چند وقت اخیر شایعات متناقضی در مورد این محصول منتشر شده است. در هر حال برای فهمیدن اینکه این شایعات تا چه حد به حقیقت نزدیک هستند، باید منتظر بمانیم تا سامسونگ در ماه آوریل سال جاری رسما از گلکسی اس ۸ رونمایی کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات