دوچرخه ثابتی با استند تبلت برای کودکان

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
مایل نیستید فرزندتان در هوای تازه دوچرخه سواری کنید؟ دوچرخه‌ی ثابت فیشر پرایس کمک می‌کند تا کودکان تحرک لازم را در فضای داخلی داشته باشند.
تبلیغات

فیشر پرایس در CES امسال از دوچرخه‌ی هوشمند ۱۵۰ دلاری خود رونمایی کرده است. این دوچرخه استند مخصوصی برای تبلت دارد تا کودکان در هنگام استفاده از آن بتوانند با تبلت سرگرم شوند. 

بر اساس تحقیقاتی که این کمپانی در مورد کودکان پیش‌دبستانی انجام داد، آن‌ها در هر هفته بیش از ۱۹ ساعت ویدیو تماشا می‌کنند و ۲۰ درصد از زمان بازی آن‌ها صرف ابزارهای الکترونیکی می‌شود. پس آن‌ها تصمیم گرفته‌اند حداقل کاری کنند که این کودکان در هنگام استفاده از گجت‌ها، کمی تحرک داشته باشند. 

دوچرخه‌ی ثابتی که آن‌ها طراحی کرده‌اند، از جنس پلاستیک ساخته شده  است تا در هنگام استفاده، کودکان آسیب نبینند. طراحی صندلی و پایه‌ها نیز به شکلی است که کودک در هنگام نشستن روی این دستگاه، احساس راحتی کند و انگیزه لازم برای استفاده از دستگاه را تبلت روی دوچرخه ایجاد خواهد کرد.

از آنجایی که با یک دوچرخه‌ی هوشمند روبرو هستیم، این دستگاه از طریق بلوتوث به موبایل متصل می‌شود و امکان اجرای اپلیکیشن‌های آموزشی برای کودکان وجود دارد. همچنین تعداد سیکل‌هایی که کودکان روی پدال فشار آورده‌اند نیز اعلام می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات