آپسیدیا ماوسی توپی شکل با ارگونومی عالی

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
اسپیدلینک ماوس جدیدی با نام Obsidia و ارگونومی عالی معرفی کرده است. طراحی گرد این ماوس باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت کمتر خسته شوید.
تبلیغات

ماوس Obsidia طراحی گرد دارد و کف دست به‌خوبی روی ماوس قرار می‌گیرد تا گیمرها و کاربران عادی در استفاده‌ی طولانی‌مدت از این ماوس کمتر دچار خستگی شوند و همچنین مچ دست نیز از آسیب‌های ناشی از استفاده‌ی طولانی‌مدت از ماوس‌های عادی در امان بماند. 

طراحی این ماوس به شکلی است که کاربر را مجبور می‌کند با پنجه ماوس را بگیرد و این باعث می‌شود حتی در زمان استفاده نیز دست روی ماوس استراحت کند. بخشی که انگشت‌ها روی ماوس قرار می‌گیرند نیز تورفتگی دارد تا ماوس خوش‌دست‌تر شود. 

آبسیدیا به حسگر رده بالا و دقیقی مجهز شده است تا گیمرها نیز بتوانند از آن استفاده کنند. اسپیدلینک اعلام نکرده است که حسگر ماوس توسط کدام کمپانی ساخته شده، اما بازه‌ی DPI آن را ۸۰۰ تا ۳۲۰۰ اعلام کرده است. 

متأسفانه ماوس آبسیدیا نرم‌افزار جانبی ندارد و امکان تعیین ماکرو یا تغییر عملکرد کلیدها در آن وجود ندارد. با این حال این ماوس دارای ۵ دکمه فیزیکی است که می‌توان از آن‌ها در بازی‌ها بهره برد. ابعاد این ماوس ۸۷ در ۱۱۳ در ۴۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۰۰ گرم است و کابل ۱.۸ متری دارد.

ماوس آبسیدیا با قیمت ۳۰ دلار در آمازون به فروش می‌رسد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات