تثبیت کننده موبایلی DJI موسوم به OSMO در رنگ جدید نقره ای معرفی شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
شرکت دی‌جی‌آی  (DJI) در نمایشگاه CES 2017 مدل جدیدی از نگه‌دارنده و تثبیت‌گر موبایلی خود (DJI Osmo Mobile) را در رنگ نقره‌ای معرفی کرد.
تبلیغات

اگرچه تثبیت‌گر موبایلی دی‌جی‌آی موسوم به Osmo Mobile در اواخر سال گذشته معرفی شد، اما این محصول همچنان جزء کالاهای جدید به شمار می‌رود. این محصول به دلایل مختلفی مورد توجه کاربران قرار گرفته است و همین عامل باعث شده تا در یک رنگ جدید نیز در دسترس قرار گیرد. اگر با Osmo آشنایی ندارید، باید بگوییم که با قرار دادن گوشی‌ خود در محل مخصوص در این دستگاه، حتی با دویدن و هنگام انجام فعالیت‌های سنگین، دوربین دستگاه ثابت می‌ماند و همین امر باعث می‌شود در شرایط مختلف تصاویر و ویدیوهایی نرم و بدون لرزش تهیه کنید.

در نمایشگاه CES امسال، شرکت دی‌جی‌آی مدل نقره‌ای‌رنگ محصول مورد اشاره را در معرض دید عموم قرار داده است. این مدل جدید از اواخر ماه جاری به فروش می‌رسد. باید اشاره کنیم که به غیر از رنگ، هیچ‌یک از ویژگی‌های این تثبیت‌گر موبایلی نسبت به مدل اولیه‌ی آن تغییر نکرده است و قیمت آن همچنان ۲۹۹ دلار خواهد بود.

افزون به آنچه گفته شد، DJI یک حالت به نام Studio Mode را به اپلیکیشن موبایلی Osmo که DJI Go نام دارد، اضافه کرده است. این ویژگی برای بهبود کیفیت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است. قابلیت یادشده در واقع رنگ پوست شما را نرم‌تر و صورتتان را با توجه به سلیقه‌ی شما باریک‌تر یا لاغر‌تر می‌کند. بنا به اعلام نویسنده‌ی انگجت که با این نرم‌افزار در نمایشگاه CES 2017 کار کرده است، عملکرد ویژگی جدید حالت استودیو در آن به‌خوبی کار می‌کند. 

اما شما در این مورد چه نظری دارید؟ آیا تثبیت‌گر موبایلی دی‌جی‌آی ارزش ۲۹۹ دلار هزینه را دارد؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات