تیزر ویدیویی جدیدی از بلک بری مرکوری منتشر شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
بعد از انتشار ویدیوی ۴ ثانیه‌ای از کیبورد بلک‌بری مرکوری، حال ویدیوی جدیدی از این محصول منتشر شده است که اجازه می‌دهد نگاهی به طراحی آن بیندازیم.
تبلیغات

نمایشگاه CES 2017 در حال برگزاری است و در کنار محصولات مختلف، گویا شاهد رونمایی از تلفن‌های هوشمند نیز خواهیم بود. در حال حاضر می‌دانیم تی‌سی‌ال وظیفه ساخت، تبلیغ، عرضه و خدمات پس از فروش محصولات جدید بلک‌بری را بر عهده دارد.

همچنین می‌دانیم این کمپانی قرار است کنفرانس خبری نیز در نمایشگاه CES 2017 برگزار کند؛ جایی که انتظار می‌رود از جدیدترین محصولات کمپانی بلک‌بری رونمایی شود. یکی از این محصولات، گوشی با لقب بلک‌بری مرکوری است که گفته شده از سیستم‌عامل اندروید نوقا بهره می‌برد و مجهز به کیبورد سخت‌افزاری خواهد بود.

حال برای اینکه میزان شور و شوق طرفداران افزایش یابد، مسئولان تی‌سی‌ال تیزری منتشر کرده‌اند که به‌ لطف آن می‌توان نگاهی به ظاهر این محصول انداخت. طبق ویدیو، بلک‌بری مرکوری قرار است از بدنه فلزی بهره ببرد. همچنین در انتهای گوشی می‌توان درگاه USB-C را مشاهده کرد. دو بلندگو نیز در این محصول وجود خواهد داشت.

در انتهای ویدیو می‌توان راکرهای ولوم صدا و دکمه پاور را مشاهده کرد که در سمت راست گوشی قرار دارند. همچنین به نظر می‌رسد که در زیر صفحه نمایشگر از دکمه‌های لمسی استفاده شده است.

انتظار می‌رود محصول جدید بلک‌بری دارای نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسل باشد. همچنین در زیر قاب گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 625، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و باتری به ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر استفاده شود.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات