کاسیو ساعت هوشمند جدید خود از سری Pro Trek را مبتنی بر اندروید ور 2 رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
کاسیو در نمایشگاه CES 2017 نسل جدید ساعت هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور 2 با پشتیبانی از GPS را رونمایی کرد.
تبلیغات

کاسیو سال گذشته با رونمایی از ساعت هوشمند WSD-F10 به جمع تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور پیوست. این کمپانی ژاپنی امسال در جریان برگزاری CES 2017 نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام WSD-F20 رونمایی کرد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این ساعت هوشمند از سری پرو ترک است و برخلاف نسل پیشین از وجود سنسور جی‌پی‌اس بهره می‌برد.

ساعت هوشمند جدید کاسیو از وجود سیستم‌عامل اندروید ور ۲.۰ بهره می‌برد. نسل پیشین این ساعت هوشمند نیز که با نام WSD-F10 راهی بازار شد، در صورت انتشار بروزرسانی اندروید ور ۲.۰ توسط گوگل در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی، این سیستم عامل را دریافت خواهد کرد.

بسیاری از قابلیت‌های نسل جدید ساعت هوشمند کاسیو مشابه نسل پیشین آن است که از جمله‌ی آن می‌توان به وجود سه کلید فیزیکی در سمت راست به همراه مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری و نمایشگر دولایه برای سوئیچ بین حالت سیاه و سفید و اندروید ور اشاره کرد. البته WSD-F20 قابلیت‌های جدیدی نیز دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به سنسور GPS کم‌مصرف، پشتیبانی از نقشه‌های رنگی به‌صورت آنلاین و آفلاین و همچنین افزایش تعداد فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد.

کاسیو اطلاعات مربوط به نقشه را در ساعت هوشمند خود از سرویس mapbox دریافت می‌کند که از نظر ظاهری بسیار خوانا است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این سرویس نقشه توسط سایر کمپانی‌ها نظیر Foursquare، pinterest و CNN نیز در سرویس‌هایشان استفاده می‌شود. کاربران قادرند با استفاده از ساعت هوشمند کاسیو اقدام به دانلود نقشه‌های رنگی کنند. وجود اپلیکیشنی با نام Location Memory روی ساعت هوشمند کاسیو این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا نقشه‌های دانلود شده را با استفاده از نشانگر‌ها به‌صورت اختصاصی تغییر دهند.

کاسیو برای جلوگیری از باقی ماندن اثر انگشت روی نمایشگر ساعت هوشمند خود از یک پوشش ضد لکه استفاده کرده است که اثر انگشت روی نمایشگر را کاهش می‌دهد. همچنین باید به دو واچ فیس جدید اشاره کرد که با نام‌های Location و Traveler در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این واچ‌فیس‌ها کاربران می‌توانند از سرویس نقشه و جی‌پی‌اس بدون نیاز به اجرای اپلیکیشن و تنها از طریق واچ‌فیس استفاده کنند.

کاسیو ظاهر ساعت هوشمند جدید خود را کمی خشن‌تر از پیش کرده است. سه کلید فیزیکی قرارگرفته در سمت راست این ساعت هوشمند امکان اجرای اپلیکیشن‌های دلخواه یا دسترسی به ابزار‌های خاص نظیر ارتفاع سنج، فشار سنج یا سایر موارد را فراهم می‌کند. همچنین می‌توان از این کلید‌ها برای آغاز انجام یک فعالیت نظیر دوچرخه‌سواری، دو یا ورزش‌های آبی و زمستانی استفاده کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، ساعت هوشمند جدید کاسیو تحت سری Pro Trek این کمپانی راهی بازار می‌شود. این محصول در رنگ‌های مشکی و نارنجی از ۲۱ آوریل سال جاری میلادی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. هرچند کاسیو اشاره‌ای به قیمت این محصول نکرده است، ولی انتظار می‌رود نسل جدید ساعت هوشمند کاسیو نیز همچون نسل پیش با قیمت ۵۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات