Moen U؛ گرم کردن آب دوش با گوشی هوشمند

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
شرکت Moen سیستم دوش هوشمندی را توسعه داده است که توسط آن می‌توان دمای آب را از راه دور تنظیم کرد.
تبلیغات

سیستم دوش هوشمند جدید شرکت Moen موسوم به U shower system، امکان باز کردن دوش از راه دور و توسط گوشی هوشمند را فراهم می‌کند؛ این سیستم قابلیت اتصال به چهار خروجی آب را دارد و به همراه یک کنترل‌پنل دیجیتال عرضه می‌شود. این سیستم از طریق اتصال وای‌فای به یک اپلیکیشن متصل می‌شود و بدین ترتیب امکان برنامه‌ریزی ۱۲ تنظیم مختلف را فراهم می‌کند؛ تنظیم‌هایی مانند دوش آب سرد پس از ورزش یا دوش آب گرم برای شب‌های سرد زمستانی؛ شما می‌‌توانید دمای آب را بین ۱۵ تا ۵۰ درجه‌ی سلسیوس تنظیم کنید.

اما به‌طور حتم کلیدی‌ترین قابلیت این سیستم، امکان پیش‌گرم کردن آب است. به‌موجب اپلیکیشن این سیستم، شما می‌توانید از راه دور دوش را باز کنید؛ در این حالت، هنگام رسیدن دمای آب به میزان مورد نظر، اعلانی به گوشی شما ارسال خواهد شد. در این مرحله یا می‌توانید نسبت به استحمام اقدام کنید یا دمای آب را تا زمان آماده‌شدن‌تان در حالت مطلوب نگه‌دارید.

سیستم دوش Moen U از ماه مارس سال ۲۰۱۷ و با قیمت ۱۱۶۰ دلار برای سیستم با دو خروجی و ۲۲۰۰ دلار برای سیستم با چهار خروجی عرضه خواهد شد. البته برای استفاده از این سیستم دیجیتال، باید خانه‌ی خود را به ابزارهای جداگانه‌ی دیگری مجهز کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات