حافظه بی سیم Fasetto Link با ظرفیت ۲ ترابایت معرفی شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Fasetto از جدیدترین حافظه بی‌سیم خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده که قرار است در سه ظرفیت مختلف عرضه شود.
تبلیغات

Fasetto Link نام جدیدترین حافظه بی‌سیم کمپانی Fasetto است که به کاربران اجازه می‌دهد حافظه قابل حملی داشته باشند تا اطلاعاتشان را میان کامپیوتر شخصی یا تلفن هوشمند به اشتراک قرار دهند.

این حافظه کوچک که در دستان شما جای می‌گیرد، می‌تواند از حافظه اس‌اس‌دی تا نهایت ۲ ترابایت بهره ببرد. Fasetto Link دارای یک شبکه وای‌فای است تا بتوان اطلاعات را در آن ذخیره کرد. همچنین به لطف اپلیکیشنی که دارد، می‌توان به‌صورت OTA تصاویر و فیلم‌ها را به گوشی هوشمند انتقال داد.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت در برابر نوسانات برق، ضد آب بودن همراه با گواهی IP68 و وجود درگاه USB نوع C اشاره کرد.

حافظه Fasetto Link دارای سه مدل است. مدل اول که از ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد به قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد. مدل بعدی دارای ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و قیمت ۴۹۹ دلاری است. در آخر نیز مدل سوم قرار دارد که از ۲ ترابایت ظرفیت حافظه بهره می‌برد و دارای برچسب قیمت ۱۱۴۹ دلاری خواهد بود.

حافظه بی سیم Fasseto Link

البته کمی قیمت این حافظه بالا است؛ اما با در نظر گرفتن قابل حمل بودن و مشخصاتی که دارد، می‌تواند برای بسیاری مفید باشد. در کنار این محصول، کمپانی Fasetto از لوازم جانبی دیگری که به‌صورت مغناطیسی به این حافظه متصل می‌شوند، رونمایی کرده است که می‌توان به باتری با قیمت ۲۹ دلار و لوازمی برای اضافه کردن قابلیت LTE به قیمت ۱۴۹ دلار اشاره کرد.

این حافظه و لوازم جانبی آن هم‌اکنون از طریق سایت Fasetto قابل پیش‌خرید هستند و عرضه آن‌ها از ماه آوریل شروع خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات