سنسورویک با استفاده از عطر، کیفیت خواب را بهبود می‌دهد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
آیا می‌دانستید که خسته از خواب بیدار می‌شوید؛ چرا که اتاقتان به اندازه‌ی کافی بوی خوب نمی‌دهد؟
تبلیغات

کمپانی به نام سنسورویک (Sensorwake) یک زنگ هشدار ۱۵۰ دلاری ساخته است که به کمک پخش کردن عطر در هنگام خواب، به سریع‌تر خواب رفتن شما و همچنین در خواب عمیق ماندن کمک می‌کند. 

محصول این شرکت با نام اُریا (Oria) شبیه به زنگ هشدارهای عادی است، با این تفاوت که به وای-فای متصل می‌شود و می‌تواند با پلتفرم‌های دیگر یکپارچه شود. 

پتنتی که سنسورویک به ثبت رسانده است، به کاربران کمک می‌کنند سریع‌تر به خواب بروند و خواب عمیق‌تری را تجربه کند. نتیجه‌ی تحقیقات آن‌ها نشان می‌دهد که اُریا تا ۴۰ درصد خواب بهتر برای انسان به همراه دارد. آن‌ها باور دارند که عطر به شکل انکارناپذیری بر حافظه تأثیر می‌گذارد. عطر مورد نظر آن‌ها ترکیبی از گل رز، هلو، گلابی، تالک و مشک است. سنسورویک اعتقاد دارد که برخی صداها نیز می‌توانند بر کیفیت خواب تأثیرگذار باشند؛ اما لزوما موسیقی برخلاف عطر نمی‌تواند روی خواب همه‌ی مردم تأثیر مثبت داشته باشد. 

ساعت عطرپراکنِ اُریا با قیمت ۱۵۰ دلار به‌زودی وارد بازار می‌شود؛ اما اگر مایل به خرید آن نیستید، حداقل می‌توانید عطر مورد نظر خود را پیش از خواب در اتاق خواب خود پخش کنید تا خواب بهتری را تجربه کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات