پهپاد دارکو برای مسابقه با دیگر پهپادها آمده است

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
پهپادهایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، عموما با هدف سهولت استفاده ساخته شده‌اند؛ اما هدف از ساخت پهپاد دراکو (Draco) سرعت است.
تبلیغات

شاید شما از پهپاد فانتوم خود که توسط شرکت DJI ساخته شده است، راضی باشید؛ اما این پهپادها با هدف کنترل ساده و استفاده عمومی ساخته شده‌اند و این عامل باعث می‌شود چابکی و سرعت پهپاد کاسته شود. این روزها و با رشد تعداد و تنوع پهپادها، مسابقه‌های سرعت پهپادها نیز بین کاربران شکل گرفته است و در همین راستا شرکت UVify پهپاد جدیدی به نام دراکو (Draco) را در CES 2017  معرفی کرده است که با سرعت فوق‌العاده بالایی حرکت می‌کند.

تمام بخش‌های پهپاد دارکو به شکلی طراحی شده‌اند که کاملا بهینه در کنار یکدیگر کار کنند. این پهپاد می‌تواند با سرعت ۱۱۲ کیلومتر در ساعت حرکت کند و حتی اگر مسیر مستقیمی برای آن انتخاب کنید و شرایط باد نیز مناسب باشد، این سرعت تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا می‌کند که سرعت فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

پهپاد دراکو Draco

دراکو قابلیت پخش تصویر از نمای خود را نیز دارد تا در زمان رقابت با دیگر پهپادها، بتوانید تصویر واضحی از اطراف پهپاد نیز داشته باشید. این پهپاد همچنین از GPS پشتیبانی می‌کند و به کمک آن نه‌تنها مسیر صحیح قابل تعریف است بلکه به کمک اپلیکیشن می‌توانید از حالت کمک در پرواز برای سهولت کنترل پهپاد بهره ببرید. 

فروش دراکو با قیمت ۴۹۹ دلار برای نسخه‌ی بدون فرستنده و کنترلر از تابستان امسال آغاز خواهد شد. کاربر به میل خود و با پرداخت هزینه‌ی بیشتر می‌تواند این پهپاد را با دو مدل دوربین متفاوت خریداری کند. مدل قوی‌تر قادر است ویدیو اچ‌دی را به‌صورت زنده استریم کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات