گوشی آنر 6 ایکس از همین ماه وارد بازار امریکا، اروپا و ایران می‌شود

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی در تلاش است برند آنر (Honor) بیشتر در بازار امریکا و اروپا شناخته شود و در همین راستا گوشی Honor 6X را به CES آورده است.
تبلیغات

هواوی از سال پیش عرضه‌ی گوشی‌های برند آنر را در بازار امریکا شروع کرد. امروز نیز این کمپانی در نمایشگاه CES اعلام کرد گوشی Honor 6X که مهرماه به صورت رسمی رونمایی شده بود، وارد بازار امریکا، فرانسه، اسپانیا، بریتانیا، ایتالیا، هلند، امارات متحده عربی، عربستان، ایران و عراق می‌شود. زمان عرضه‌ی این گوشی در این بازارها نیز از همین امروز اعلام شد. با انتشار این خبر، انتظار داریم گوشی Honor 6X به‌زودی در بازار ایران نیز به‌ صورت رسمی عرضه شود. 

آنر 6 ایکس

از جمله مشخصات کلیدی گوشی آنر ۶ ایکس می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، اندروید ۶، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، دوربین ۱۲ مگاپیکسل دوگانه در پشت، صفحه نمایش ۵.۵ اینچ فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای Kirin 655، باتری ۳۴۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و درگاه میکرو USB اشاره کرد. هواوی وعده داده است که آنر ۶ ایکس در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ به اندروید ۷ بروزرسانی شود. 

آنر 6 ایکس از جهاتی با نسل قبلی خود شباهت دارد. این گوشی نیز از فلز ساخته شده است و نمایشگر آن حاشیه‌ی کمی دارد. در پشت دستگاه می‌توانید یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل و یک سنسور ۲ مگاپیکسل را در کنار سنسور اثر انگشت مشاهده کنید. آنر 6 ایکس به یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است.

این گوشی به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی و شیشه‌ی 2.5D، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی در نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۶۵۵ با معماری ۶۴ بیتی و لیتوگرافی ۱۶ نانومتری و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T830 MP2 مجهز شده است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. هواوی برای آنر 6 ایکس یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد. ابعاد این گوشی ۱۵۰.۹ در ۷۲.۶ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۲ گرم است.

آنر 6 ایکس در رنگ‌های آبی، خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رزگلد در سه مدل مختلف با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به فروش خواهد رسید. قیمت این سه مدل به ترتیب ۱۴۸، ۱۹۳ و ۲۳۷ دلار خواهد بود.

امکان پیش‌خرید این گوشی در چین فراهم شده است و فروش سراسری آن از یک هفته‌‌ی دیگر آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات