برنامه AppBlock Stay Focused: لغو ارسال نوتیفیکیشن توسط اپلیکیشن های غیر ضروری - زوم اپ

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
AppBlock Stay Focused اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های مشخص‌شده را از ارسال نوتیفیکیشن منع کنید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که مشغول انجام کاری باشید و با صدای نوتیفیکیشن گوشی، کار را متوقف کنید و به چک کردن گوشی بپردازید. این امر در زمان‌هایی که پیامی از دوستان خود دریافت می‌کنید بسیار مفید و کاربردی خواهد بود؛ اما در عین حال بارها نیز پیش آمده است که نوتیفیکیشن دریافتی، مربوط به تبلیغات یا پیام‌های غیر ضروری اپلیکیشن‌ها بوده است که برای مثال به‌روزرسانی خود یا خرید نسخه‌ی اصلی را به شما یادآوری می‌کنند. این اطلاع‌رسانی‌های بی‌مورد قطعا هر کاربری را کلافه خواهند کرد؛ به‌خصوص در زمان‌هایی که مشغول انجام کار مهمی بوده‌اید و به این خاطر وقفه‌ای در کار ایجاد کرده‌اید. AppBlock Stay Focused اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای حل این مشکل است که به شما کمک می‌کند اپلیکیشن‌های غیر ضروری را در این برنامه وارد کنید تا دیگر از سوی آن‌ها، نوتیفیکیشنی دریافت نکنید. 

AppBlock Stay Focused با هدف حفظ تمرکز شما در حین انجام کار یا مطالعه‌ی دروس ساخته شده است؛ از همین رو امکان بلاک کردن کامل یک اپلیکیشن نیز خواهید داشت که نکته‌ی بسیار جالبی در این برنامه به‌حساب می‌آید. به این ترتیب می‌توانید اپلیکیشن‌های پراستفاده‌ی خود مانند تلگرام یا Clash Of Clans را بلاک کنید تا اگر در حین مطالعه‌ی درس یا انجام کارها، برای چک کردن آن‌ها وسوسه شدید، با پیغامی مبنی بر «بهتره سرکاری که مشغولش هستی برگردی و تمرکزت رو از دست ندی» مواجه شوید. در کنار این پیام نیز تعداد دفعاتی که در آن روز به این برنامه سر زده‌اید، به شما نشان خواهد داد تا به‌اصطلاح شما را کمی شرمنده و به انجام کار اصلی‌تان تشویق کند. علاوه بر نکات ذکرشده، این برنامه دارای یک بخش زمان‌بندی نیز هست که به کمک آن می‌توانید تمامی این محدودیت‌ها را تنها برای زمان‌های خاصی تنظیم کنید. برای مثال می‌توانید با ساخت یک پروفایل زمانی با نام «دانشگاه» یا «زمان خواب» محدودیت‌های مورد نظرتان را برای روزها و ساعت‌هایی که در کلاس درس، یا مشغول خواب شبانه هستید، فعال کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای محیط کاربری
  • امکان مسدودسازی کامل نوتیفیکیشن‌های غیر ضروری
  • پشتیبانی از بازی و نرم افزار

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات