بازی Rodeo Stampede: رام کردن حیوانات وحشی و مدیریت باغ‌ وحش

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Rodeo Stampede یک بازی جدید و بسیار جذاب برای اندروید و آیفون است که در آن باید حیوانات وحشی را رام کنید و به باغ وحش خود اضافه کنید.
تبلیغات

حتما بازی جذاب Crossy Road را به خاطر دارید که با استقبال بسیار ویژه‌ی کاربران مواجه شد. Rodeo Stampede بازی جدید این تیم است که با همان سبک طراحی مکعبی منتشر شده است و با تکیه بر موضوع جدید و جذاب، توانسته توجه کاربران را به سوی خود جلب کند. داستان بازی از این قرار است که شما در نقش یک گاوچران یا CowBoy باید حیوانات وحشی یا رم کرده را با طناب‌های مخصوص گاوچرانی بگیرید و سوار آن‌ها شوید و سواری خود را به‌اندازه‌ای ادامه دهید که خشم حیوان تبدیل به عشق و در نهایت رام و اهلی شود. این ایده به شکلی جذاب و دلنشین در بازی پیاده شده است و مطمئنا از رام کردن حیوانات لذت خواهید برد. اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود و بازی بخش دیگری نیز در خود جای داده است. شما علاوه بر گاوچران‌، صاحب یک باغ‌ وحش نیز هستید که به‌صورت خودکار بازدیدکننده‌هایی را به خود جلب می‌کند و منبع درآمدی برای شما است. هر حیوانی که در بخش اول بازی رام کنید، به مجموعه باغ‌ وحش شما اضافه خواهد شد و به‌مرور با گسترده‌تر کردن این باغ‌ وحش، میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

قفس حیوانات و همچنین برخی از ابزارهایی که در باغ‌ وحش هستند، قابلیت ارتقاء دارند و می‌توانید با خرج امتیازها و پول‌هایی که کسب کرده‌اید، باغ‌ وحش خود را حرفه‌ای‌تر کنید و درآمد و بازدیدکننده‌های بیشتری داشته باشید. با وجود طراحی ساده و مکعبی شکل بازی، شما با تنوع بسیار بالایی در حیوانات و حتی کاراکتر بازی مواجه خواهید بود که باعث عدم یکنواختی خواهد شد. نکته‌ی جالب دیگری که مشاهده کردیم میز گاوچران بازی بود که برای آن، هم جنسیت مرد و زن در نظر گرفته شده بود هم رنگ‌های پوست مختلف که به‌نوعی نشان‌دهنده‌ی مخالفت سازندگان این بازی با نژادپرستی است. درجه‌ی سنی بازی نیز +۳ است و می‌توانید با خیالی آسوده آن را در اختیار کودکانتان قرار دهید. برای دانلود بازی اندروید و آیفون Rodeo Stampede می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات