دل لپ تاپ های Inspiron سری 7000 را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
در جریان نمایشگاه CES 2017 کمپانی دل لپ تاپ‌ های اینسپیرون سری ۷۰۰۰ خود را معرفی کرد.
تبلیغات

در جریان نمایشگاه CES 2017 کمپانی دل با معرفی لپ‌تاپ‌های اینسپیرون سری ۷۰۰۰ خود تلاش کرد تا لاین آپ لپ‌تاپ‌های خود را بیش از پیش جذاب جلوه دهد. این لپ‌تاپ‌ها با پردازنده‌‌های نسل هفتم (کبی لیک) و دو کارت گرافیک GTX 1050 و GTX 1050 Ti عرضه خواهند شد.

لپ‌تاپ اینسپیرون ۷۰۰۰ در دو مدل ۱۴ اینجی و ۱۵ اینچی وارد بازار می‌شود. از مشخصات مدل ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده کبی لیک اینتل Cor i5 7300 HQ یا Cor i7 7700 HQ اشاره کرد که برای مدل ۱۵ اینچی نیز همین پردازنده‌ها پیشنهاد شده است. همچنین حافظه رم این دو مدل در حالت پایه ۱۶ گیگابایت (یک ماژول ۱۶ گیگابایتی) است که تا ۳۲ گیگابایت (دو ماژول ۱۶ گیگابایتی) می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید.

جدای از پردازنده‌های کبی لیک، مدل ۱۴ اینچی دارای کارت گرافیک GTX 1050 4GB GDDR5 است، در حالی که مدل ۱۵ اینچی با کارت گرافیک GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 عرضه می‌شود. از نظر حافظه داخلی، می‌توانید گزینه‌های مختلفی را انتخاب و آن را شخصی سازی کنید. برای مثال اینسپیرون ۱۴ اینچی در یک حالت ۲۵۶ گیگابایت (SSD) دارد یا اینکه می‌توان ۱۲۸ گیگابایت SSD و ۵۱۲ گیگابایت هارد دیسک با سرعت ۵۴۰۰ دور بر دقیقه را برای آن انتخاب کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات