ال جی جی 6 احتمالا ارزان تر از ال جی جی 5 باشد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی قصد دارد پرچم‌دار خود یعنی G6 را ارزان‌تر از G5 روانه بازار کند.
تبلیغات

به دلیل زیان دهی ال‌جی در هر فصل از سال گذشته، ۲۰۱۶ سال خوبی برای بخش ارتباطات تلفن همراه ال‌جی نبود. این زیان‌ها عمدتا از سرمایه‌گذاری زیاد ال جی در بخش توسعه و بازاریابی پرچم‌دارش یعنی G5 نشأت می‌گرفت، اما فروش این مدل کاملا ناامیدکننده بود. خوشبختانه سال ۲۰۱۷ برای ال جی سال خوبی به نظر می‌رسد.

به گفته تحلیلگران بازار در کره جنوبی، ۲۰۱۷ سال مثبتی از حیث کسب و کار اسمارت فون برای ال‌جی خواهد بود. وب‌سایت کره‌ای The Investor به نقل از  Kim Dong-won تحلیلگر KB Securities می‌‌نویسد «بخش ارتباطات موبایل ال جی‌ قادر به چرخش قابل توجهی خواهد بود» چرا که در این سال، باید به این واقعیت توجه کرد که G6، بیش از ۲۰ درصد ارزان‌تر از G5 ارائه می‌شود.

یکی از دلایل کاهش فروش ال‌جی در خصوص G5 مربوط به طراحی غیرمتعارف این مدل بود که آن را از چشم برخی کاربران انداخت. اگر چه اطلاعات رسیده در مورد G6 دقیق نیست، اما این کاملا واضح است که G6 یک دستگاه ماژولار نیست.

ویژگی‌های برجسته ال‌جی جی‌ 6 بر اساس اخبار به‌دست‌آمده شامل یک صفحه Quad HD با وضوح ۱۴۴۰x۲۵۶۰ پیکسل است و چیپست قدرتمند Qualcomm Snapdragon 835  وظیفه پردازش آن را بر عهده دارد. همچنین پشتیبانی از پورت USB Type-C از دیگر ویژگی‌های آن است.

سابقا عده‌ای از تحلیلگران برآورد کرده بودند که ال جی می‌تواند فروشی بالغ بر ۵ میلیون G6 در سال ۲۰۱۷ داشته باشد. گوشی‌های هوشمند جدید LG احتمالا در نمایشگاه MWC 2017  که از  ۲۷ فوریه الی ۲ مارس برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. این بدین معنی است که ال جی بازار سامسونگ گلکسی S8 را که بعد از G6 یعنی احتمالا در آوریل پرده‌برداری می‌شود، نشانه خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید ال جی در صفحه‌ی ال جی جی 6 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات