استارتاپ ایرین ایرباد بی سیم M2 را در CES 2017 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپ Earin نسل جدید ایرباد بی‌سیم خود را در جریان CES 2017 رونمایی کرده است که از کنترلرهای لمسی بهره می‌برد.
تبلیغات

استارتاپ ایرین از ایرباد جدید بی‌سیم خود رونمایی کرده است که از وجود کنترلرهای بی‌سیم روی گوشی‌ها بهره می‌برد. این ایرباد بی‌سیم، M2 نام دارد و از اواخر سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ میلادی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، اما هنوز قیمت آن تعیین نشده است.

با استفاده از کنترلرهای بی‌سیم روی این ایرباد کاربران می‌توانند موزیک‌های در حال پخش را پخش یا قطع کنند، آهنگ عوض کنند یا به تماس‌های دریافتی پاسخ دهند. باتری ایرباد بی‌سیم با یک‌بار شارژ سه ساعت دوام می‌آورد، حال آنکه قاب مخصوص شارژ این گوشی قادر است بدون نیاز به اتصال به منبع تغذیه تا ۱۲ ساعت ایرباد را شارژ کند.

ایرباد بی سیم M2 ایرین

ایرین را باید جزو اولین کمپانی‌هایی خواند که در سال ۲۰۱۵ اولین ایرباد بی‌سیم واقعی را راهی بازار کرد، اما همیشه اولین بودن به معنای موفقیت نیست، چراکه مشکلات موجود در محصول ایرین نتوانست آن‌چنان که باید این استارتاپ را به سمت یک موفقیت بزرگ هدایت کند.

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که ایرین در ایرباد جدید خود از فناوری NFMI یا Near Field Magnetic Induction استفاده کرده است تا از این طریق دو گوشی ایرباد را به هم ارتباط دهد. این تکنولوژی علاوه بر ایرین توسط رقبایی نظیر Bragi و Alpha Audiotronics نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از NFMI امکان برقراری ارتباط بی‌سیم پایدارتری را بین دو گوشی ممکن می‌کند و همچنین کیفیت صدای منتقل‌شده توسط این فناوری بسیار بهتر از بلوتوث است.

البته باید به این نکته اشاره کرد که در ایرباد بی‌سیم M2، همچنان از بلوتوث برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند استفاده می‌شود. استفاده از بلوتوث به دلیل نبود انتخاب دیگری برای برقراری ارتباط است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات