ایسر از لپ تاپ گیمینگ Predator 21 X رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
لپ تاپ Predator 21 X که برای گیمرها طراحی شده است تنها ۳۰۰ نسخه خواهد داشت و قرار است با سخت‌افزاری قدرتمند به قیمت ۸۹۹۹ دلار روانه بازار شود.
تبلیغات

ایسر از لپ تاپ گیمینگ Predator 21 X در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. این لپ تاپ دارای نمایشگر منحنی ۲۱ اینچی است که از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. در این لپ تاپ از پنل IPS استفاده شده و قرار است با قیمت فوق‌العاده بالای ۸۹۹۹ دلار در ماه فوریه روانه بازار شود.

لپ تاپ گیمینگ Predator 21 X از طراحی جالبی بهره می‌‌برد. این دستگاه دارای لبه‌هایی به رنگ مشکی و نقره‌ای است. البته باید گفت که شما بابت طراحی و شکل ظاهری محصول جدید ایسر پول پرداخت نمی‌کنید؛ بلکه آنچه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند این محصول است.

در Predator 21 X از دو کارت گرافیک GeForce GTX 1080 X استفاده شده است که با استفاده از تکنولوژی SLI انویدیا به یکدیگر لینک شده‌اند. در زیر قاب این لپ تاپ می‌توان از یک پردازنده نسل هفتم Core i7 اینتل به همراه ۴ درگاه حافظه رم DDR4 بهره برد که البته می‌توان آن را تا میزان ۶۴ گیگابایت ارتقا داد. همچنین ۴ جایگاه برای حافظه اس‌اس‌دی با میزان ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است تا بتوانید بازی‌های مورد علاقه خود را در حافظه نصب کنید و به اجرای آن‌ها بپردازید.

Predator 21 X

دو عدد از این درایوها را می‌توان به‌عنوان NVMe PCIe SSD نیز استفاده کرد که نسبت به درایوهای ساتای استاندارد، تا ۵ برابر سرعت بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در لپ تاپ Predator 21 X از یک ردیاب چشمی Tobii نیز استفاده شده است که به جذابیت این محصول می‌افزاید. جدا از آن، صفحه کلید استفاده‌شده در این لپ تاپ از دکمه‌های مکانیکی بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد نور کلیدها را ویرایش کند. ۴ بلندگو و ۲ ساب‌ووفر نیز در لپ تاپ تعبیه شده است و همچنین برای اینکه سیستم با مشکل گرما دست و پنجه نرم نکند، محصول جدید ایسر دارای ۵ عدد فن خواهد بود.

البته باید در نظر داشته باشید که تعداد محدودی از این محصول عرضه خواهد شد. ایسر قصد دارد فروش لپ تاپ جدید خود را از ماه آینده آغاز کند و در حال حاضر تنها ۳۰۰ عدد از لپ تاپ Predator 21 X در معرض فروش قرار خواهد گرفت. ایسر البته برای کاربرانی که توان خرید لپ تاپ Predator 21 X را ندارند نیز محصولاتی در نظر گرفته است

.

Predator 17 X

یکی دیگر از لپ تاپ‌های جدید ایسر، Predator 17X نام دارد که با قیمت ۲۵۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. این لپ تاپ که به همراه Predator 21 X رونمایی شده است، از آخرین پردازنده Kaby Lake i7 اینتل بهره می‌برد و دارای ۴ درگاه حافظه رم DDR4 است تا کاربران بتوانند از میزان نهایت تا ۶۴ گیگابایت حافظه رم بهره ببرند. البته این محصول تنها از یک کارت گرافیک GTX 1080 X استفاده می‌کند و دارای صفحه نمایشگر ۱۷.۳ اینچ سازگار با G-Sync است.

دو محصول دیگر نیز توسط ایسر معرفی شده‌اند که کمتر از ۲۰۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. این دو مدل که از سری Aspire هستند، V15 و V17 نیترو نام دارند که از پردازنده Kaby Lake اینتل بهره می‌برند و به ترتیب با قیمت ۱۱۱۹ و ۱۲۹۹ دلار در ماه فوریه روانه بازار خواهند شد.

در این بین، ایسر از لپ تاپ گیمینگ Aspire VX 15 نیز رونمایی کرد که از قیمت پایه ۷۹۹ دلار شروع خواهد شد. در این لپ تاپ می‌توان از آخرین پردازنده‌های اینتل و کارت‌های گرافیک انویدیا بهره برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات