یخچال فریزرهای هوشمند سامسونگ در ۷ نسخه معرفی شدند

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
با Family Hub 2.0 می‌توانید صفحه نمایش ۲۱.۵ اینچی یخچال و فریزر هوشمند تایزنی خود را به بهترین شکل استفاده کنید.
تبلیغات

یخچال و فریزرهای هوشمند سامسونگ متصل به وای‌فای در سه مدل، سال ۲۰۱۶ معرفی شدند و حالا سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 هفت نسخه‌ی دیگر از آن را معرفی کرده است. این ۱۰ مدل شامل نسخه‌های سه‌در، چهاردر، چهاردر فلکس با دو فریزر می‌شود (عکس آن را در بالا مشاهده می‌کنید).

همچنین سامسونگ سیستم عامل یخچال‌های خود را به نسخه‌ی  ۲.۰ آپدیت کرده و رابط کاربری جدیدی در کنار امکانات متنوع به آن اضافه کرده است. برای مثال می‌توانید پروفایل مختص خود را با عکسی از خودتان داشته باشید و از آن طریق تصاویر، تقویم و برنامه‌ی کاری و دست‌نوشته‌های خود را نیز به اشتراک بگذارید. تمامی این محتوا را می‌توانید روی صفحه نمایش بزرگ ۲۱.۵ اینچی یخچال‌ها مشاهده کنید.

به‌علاوه، هر بار که در را باز کنید، یخچال شما می‌تواند از لوازم داخل خود عکس بگیرد تا در صورت نیاز با استفاده از ویژگی Groceries by MasterCard بتوان آن را پر کرد. همچنین با الهام گرفتن از الکسا، یخچال شما می‌تواند دستور پخت را برای شما بخواند یا اپلیکیشن‌هایی مثل اسپاتیفای، GrubHub و Glympse را اجرا کند. با استفاده از دستورهای صوتی، می‌توانید اپلیکیشن‌ها را اجرا  یا لیست سبزی و میوه‌ی یخچال را به‌روز کنید.

البته سامسونگ در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی مدل‌های جدید، حرفی به میان نیاورده است؛ اما با توجه به قیمت مدل‌های معرفی‌شده در سال گذشته، انتظار داریم این محصولات قیمت بالایی داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات