نوکیا D1C احتمالا با قیمت ۱۵۰ دلار در هند ارائه می‌شود

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که نوکیا دو ورژن از مدل D1C را به بازار ارائه خواهد داد.
تبلیغات

با توجه به آخرین اخبار غیررسمی از رسانه خبری هندی Indian tech media، گوشی میان رده نوکیا D1C، قیمتی حدود ۹۹۹۹ روپیه (۱۵۰ دلار) در کشور هند خواهد داشت. انتظار می‌رود این دستگاه با دو مدل مختلف به بازار ارائه شود؛ نسخه پایه با ۲ گیگابایت رم حدودا با قیمت ۱۵۰ دلار و مدل بالاتر باقیمتی حدود ۱۲۹۹۹ روپیه (۲۰۰ دلار) عرضه می‌شود.

شایعات مربوط به تلفن‌های هوشمند نوکیا در هفته‌های اخیر به‌شدت در معرض توجه قرار گرفته است و انتظار می‌رود D1C یکی از چندین گوشی اندرویدی باشد که تحت برند نوکیا در ما‌ه‌های آتی به بازار عرضه خواهد شد. در کنار D1C، انتظار می‌رود برخی دیگر از گوشی‌های بالا رده نوکیا مجهز به پردازنده Snapdragon 835 نیز به بازار عرضه شوند. محصول دیگر نوکیا با ۱ گیگابایت رم و پردازنده Snapdragon 200 نیز از جمله گوشی‌های احتمالی نوکیا خواهد بود. اما آخرین خبر جدی مربوط به قیمت Nokia D1C است. البته این خبر در حد شایعه است؛ ولی از آنجایی که سایت‌های معتبر در چند وقت اخیر به ویژگی‌های آن پرداخته‌اند، خبر منتشرشده دور از واقعیت نیست. اگر به خبر‌های گزارش‌شده در مورد مشخصات فنی احتمالی نوکیا D1C بپردازیم، انتظار می‌رود این اسمارت فون از پردازنده Snapdragon 430 و از یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت 1080 بهره ببرد. در خبرها آمده است که هر دو مدل Nokia D1C به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسل مجهز خواهند بود و با اندروید نوقا ارائه می‌شوند.

nokia d1c price

نوکیا به‌عنوان یک برند نوستالژیک در سطح جهان مطرح است و با اینکه در چند سال اخیر اقدام به تولید تلفن نکرده ولی وفاداران زیادی در سراسر جهان دارد. گوشی‌های جدید نوکیا فصل جدیدی برای برند ۱۵۰ ساله این شرکت فنلاندی نوید می‌دهند، اما درواقع طراحی، تحقیق، توسعه و ساخت اسمارت ‌فون‌های تولیدی نوکیا توسط شرکت HMD صورت می‌گیرد که از مدیران سابق نوکیا و مایکروسافت تشکیل شده‌ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات