تخت خواب هوشمند بر اساس موقعیت خواب کاربر تغییر شکل می‌دهد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
شرکت اسلیپ‌نامبر، تخت خواب هوشمندی ساخته است که بر اساس موقعیت خواب شما، تغییر شکل می‌دهد تا خوابی راحت تجربه کنید.
تبلیغات

رژیم‌های غذایی نامناسب امروزی در کنار استفاده از گجت‌های مجهز به صفحه نمایش، پیش از خواب باعث می‌شوند نتوانیم به‌راحتی به خواب برویم. شرکت اسلیپ نامبر در نقطه‌ی مقابل قرار دارد و تلاش می‌کند با تشک هوشمند 360Smart bed خوابی راحت برای کاربران فراهم کند. 

وقتی روی این تشک هوشمند خوابیده‌اید، اگر بچرخید و روی پهلو بخوابید، محفظه‌های هوایی که در داخل تشک تعبیه شده‌اند، تغییر شکل می‌دهند تا مطابق با شکل بدن کاربر شوند که به این ترتیب بدن در راحت‌ترین شکل خود قرار گیرد. 

این تشک همچنین دارای بخش گرم‌کن پاها و نور برای پیدا کردن سرویس بهداشتی در تاریکی است. اسلیپ‌نامبر یک اپلیکیشن سازگار با این تخت خواب نیز ارائه کرده است که از طریق آن می‌توانید برنامه‌ی خواب خود را تعیین کنید تا اپلیکیشن در زمان تعیین‌شده به شما یادآوری کند که زمان خواب یا بیدار شدن رسیده است. همچنین این برنامه ۱۰ دقیقه قبل از زمان تعیین‌شده برای خواب، بخش پاها را گرم می‌کند تا پس از ورود به تخت خواب، تشک گرم باشد.  

این تخت خواب، از SleepIQ پشتیبانی می‌کند تا به کمک حسگرهای بیومتریک ضربان قلب شما و تنفس شما را تحت کنترل بگیرد. اسلیپ‌نامبر که تخت خواب هوشمند 360Smart bed را در CES 2017 به نمایش درآورده، زمان عرضه این محصول را نیمه اول سال ۲۰۱۷ اعلام کرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات