اپل واچ جدید در پاییز ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که طبق آن، نسل سوم اپل واچ عمر باتری بیشتری خواهد داشت، اما در طراحی این محصول تغییرات زیادی اعمال نخواهد شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود نسل سوم ساعت هوشمند اپل که به اپل واچ معروف است، در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود. طبق گزارش‌های منتشرشده از چین، اپل قصد  دارد در محصول جدید خود عمر باتری و عملکرد کلی دستگاه را افزایش دهد.

بنا بر گزارش‌های منتشرشده، وظیفه ساخت اپل واچ نسل سوم توسط کمپانی تایوانی به نام Quanta صورت خواهد گرفت که درواقع وظیفه ساخت نسل اول و دوم اپل واچ را نیز بر عهده داشت.

ظاهرا به نظر می‌رسد که وظیفه اصلی Quanta در ساخت نسل سوم اپل واچ، افزایش میزان عمر باتری آن است؛ اما در کنار افزایش کل عملکرد محصول آینده اپل، شاهد تغییری در سخت‌افزار این محصول نخواهیم بود. با در نظر گرفتن گزارش، می‌توان حدس زد علت زمان رونمایی از این محصول، معرفی آن در کنار آیفون 8 خواهد بود.

با وجود اینکه انتظار می‌رفت اپل در طراحی اپل واچ نسل سوم تغییرات گسترده‌ای صورت دهد و در آن از حسگرهای پیشرفته‌ی بیشتری استفاده کند که در نسل اول و دوم اپل واچ قادر به استفاده از آن‌ها نبود؛ اما گزارش‌های جدید این موضوع را انکار می‌کنند.

شایعاتی نیز در گذشته وجود داشت که ممکن است در نسل بعدی اپل واچ از ارتباطات سلولی استفاده شود. البته این قابلیت در نسل دوم اپل واچ نیز در نظر گرفته شده بود، اما به دلیل اینکه عمر باتری را کوتاه می‌کرد اپل از این قابلیت در محصول خود استفاده نکرد.

علاوه بر این احتمالات، ممکن است در اپل واچ نسل سوم از نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی استفاده شود که نه‌تنها روشنایی و وسعت رنگ بیشتری ارائه می‌دهد، بلکه ضخامت کمتری دارد و همچنین سبک‌تر خواهد بود.

اپل در حال حاضر پتنت‌هایی مانند شناسایی کاربر توسط نبض، ثبت کرده است. البته مشخص نیست قابلیت‌های ذکرشده در اپل واچ نسل سوم وجود داشته باشند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات