مینی کیبورد لنوو 500 مالتی مدیا معرفی شد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
لنوو از مینی کیبورد بی‌سیم Lenovo 500 Multimedia Controller با برد ۲۰ متر رونمایی کرد.
تبلیغات

لنوو به‌تازگی از کیبورد و ماوس ترکیبی جدید خود با نام Lenovo 500 Multimedia Controller رونمایی کرده است. ابعاد این دستگاه به‌اندازه‌ای کوچک است که در کف جای می‌گیرد و می‌توان توسط آن گجت‌های مختلفی را از طریق تایپ و ژست‌های حرکتی گوناگون کنترل کرد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه کیبورد Lenovo 500 Multimedia Controller، برد نسبتا زیاد و ۲۰ متری آن است. 

لنوو با استناد به تمایل کاربران نسبت به خرید ستاپ‌های مختلف چندرسانه‌ای و به دنبال آن، نیاز به‌ وجود کنترلرهای از راه دور برای این ستاپ‌ها، اقدام به توسعه‌ی مینی ‌کیبورد Lenovo 500 Multimedia Controller کرده است؛ کیبورد کوچکی که به‌صورت بی‌سیم به دستگاه‌های گوناگون متصل می‌شود.

مینی کیبورد لنوو

می‌توان با اجرای ژست‌های حرکتی مختلف روی تاچ‌پد این کیبورد، از آن به‌عنوان ماوس نیز استفاده کرد. طبق اعلام لنوو، کاربران می‌توانند با حرکت‌دادن انگشتان خود روی این کیبورد، رمز‌های عبور خود را تایپ کنند یا پیام‌های دریافتی را حذف کنند.

با توجه به برد ۲۰ متری Lenovo 500 Multimedia Controller، این دستگاه می‌تواند برای کسانی که قصد دارند از نقاط مختلف خانه‌، دستگاه‌های خود را کنترل کنند، گزینه‌ی مناسبی باشد. لنوو این کیبورد را از ماه مارس و با قیمت پایه‌ی ۵۴.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات