مشخصات گوشی موتو جی 5 موتورولا فاش شد

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعاتی در زمینه‌ی مشخصات فنی گوشی‌ هوشمند موتو جی ۵ موتورولا منتشر شده است.
تبلیغات

پس از معرفی و عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند موتو جی ۴ در سال گذشته، کمپانی‌های لنوو و موتورولا خود را برای معرفی نسل بعدی این محصول موسوم به موتو جی ۵ آماده کردند. پیش از این تصاویری از گوشی‌ هوشمند موتو جی ۵ پلاس فاش شده بود و حالا اطلاعاتی در مورد گوشی موتو جی ۵ یا شاید موتو جی ۵ پلی در دسترس قرار گرفته است.

وب‌سایت برزیلی Tecnoblog به لیستی از بانک‌ اطلاعاتی یکی از خرده‌فروشان بزرگ دست یافته است که در آن، برخی از ویژگی‌های کلیدی گوشی‌ هوشمند موتو جی ۵ دیده می‌شود.

moto g5 specs

درحالی‌که گفته می‌شود گوشی موتو جی ۵ پلاس از نمایشگری ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ بهره خواهد برد، بر اساس اطلاعات جدید، گوشی موتو جی ۵ (XT1672) قدرت کمتری نسبت مدل پلاس دارد و نمایشگر آن ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p است. موتو جی ۵ پلاس همچنین از پردازنده‌ی گرافیکی آدرینو ۴۳۰ بهره خواهد گرفت و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۷.۰ نوقا است. این دستگاه از شبکه‌های پرسرعت LTE پشتیبانی می‌کند و حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن به ترتیب ۲ و ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. موتو جی ۵ از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از این هستند که باتری این دستگاه ظرفیتی ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و دوربین پشتی و جلویی موتو جی ۵ به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

moto g5 plus

متأسفانه تاکنون تصویری از مدل ۵ اینچی موتو جی ۵ منتشر نشده است، ولی احتمالا این محصول ظاهری شبیه به مدل پلاس خواهد داشت که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید. احتمال دارد گوشی‌های جدید سری موتو جی ۵ موتورولا در ماه مارس معرفی شوند. 

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات