بازی Ninja Spinki Challenges: بازی جدید سازنده Flappy Bird

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Ninja Spinki Challenges بازی جدیدی از سازنده‌ی بازی محبوب Flappy Bird برای گوشی‌های اندروید و آیفون است که با مینی گیم‌ها و کاراکتر بامزه‌ی خود توانسته به‌سرعت مورد توجه کاربران قرار بگیرد.
تبلیغات

با وجود آنکه سال‌ها از انتشار بازی Flappy Bird می‌گذرد؛ اما همچنان می‌توان از آن به عنوان بازی موفقی یاد برد. در روزهایی که بازی‌های چند صد مگابایتی تلاش می‌کردند گرافیک خود را به مرز واقعیت برسانند، Flappy Bird با حجمی کمتر از یک مگابایت و با گرافیک پیکسلی از راه رسید و تمام آن‌ها را با اقتدار تمام پشت سر گذاشت. dotGEARS ثابت کرد که برای موفقیت در صنعت بازی‌سازی به‌هیچ‌وجه نیاز به تیم‌های چند صد نفره یا سخت‌افزار قوی و‌... ندارید و تنها یک ایده و یک اجرای خوب می‌تواند ساده‌ترین موضوعات را نیز به یک بازی محبوب برای گیمرها تبدیل کند. این سازنده بعد از dotGEARS با بازی جدیدی Swing Copters برگشت و با سبکی مشابه با Flappy Bird توانست مجددا به موفقیت و استقبال چشم‌گیری دست پیدا کند. حال پس از مدتی نسبتا طولانی سازندگان این ۲ بازی با یک عنوان جدید برگشته‌اند تا موفقیت‌های قبلی را تکرار کنند. Ninja Spinki Challenges یک بازی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است که تنها یک بار تجربه‌ی آن می‌تواند شما را به طرفدار پروپاقرص آن تبدیل کند. مجددا با گرافیک پیکسلی و با سوژه‌های بسیار ساده‌ای در Ninja Spinki Challenges طرف هستیم؛ اما همچنان جادویی که در بازی‌های dotGEARS وجود دارد، در این عنوان احساس می‌شود و شما را ناخواسته عاشق خود می‌کند. با وجود آنکه گرافیک بازی در سبک و سیاق همان ۲ بازی قبل است، این بار شاهد اضافه شدن بخش مرحله‌ای در بازی هستیم که می‌تواند برگ برنده‌ای برای نینجای کوچک ما باشد. البته همچنان رقابت و تلاش برای ثبت رکورد در بازی حرف اول را می‌زند؛ اما تیم سازنده تصمیم گرفته است این بار قبل از آزاد شدن و ورود به مرحله‌های Endless و رکوردی، شما را با چند دست‌گرمی ساده با بازی آشنا کند.

Ninja Spinki Challenges دارای ۶ مینی گیم مختلف است که در ۵ درجه سختی مختلف در اختیار شما قرار گرفته است؛ به این معنا که شما در ابتدا به ۶ مینی گیم دسترسی دارید و با رد کردن موفقیت‌آمیز هر مرحله، نسخه‌ای سخت‌تر از همان مینی گیم برای شما آزاد می‌شود تا چالش سخت‌تر و نفس‌گیرتری برای شما به وجود بیاورد. برای مثال در یکی از این مینی گیم‌ها شما باید به نینجاهای دشمن قبل از آنکه فرار کنند، تیغ‌های سامورایی پرتاب کنید. در درجه سختی اول این امر به‌آسانی انجام می‌گیرد. در درجه سختی دوم تعداد نینجاها بیشتر می‌شود. در درجه سختی سوم سرعت فرار آن‌ها نیز افزایش می‌یابد و شلیک به آن‌ها سخت‌تر می‌شود و به همین ترتیب تا ششمین درجه‌ی سختی همه چیز دست به دست هم خواهند داد تا رد کردن مرحله را برای شما سخت‌تر کنند. همان‌طور که گفته شد، بازی دارای ۶ مینی گیم در ۵ سطح سختی مختلف است در نتیجه شما ۳۰ مرحله‌ی جذاب در این بازی در اختیار خواهید داشت که باید آن‌ها را توسط نینجای مضطرب و دوست‌داشتنی بازی پشت سر بگذارید.

در ابتدا نیز گفته شد که Ninja Spinki Challenges مانند دو بازی قبل این تیم به بخش رکوردی و بدون پایان نیز مجهز شده است. شما با رد کردن هر مرحله (در سطح سختی ابتدایی)، آن مرحله را در بخش Endless نیز آزاد می‌کنید. درواقع برای دسترسی به نسخه‌ی رکوردی این ۶ مینی گیم نیازی به رد کردن این ۳۰ مرحله نخواهید داشت و تنها گذراندن ۶ مینی گیم در همان درجه سختی ابتدایی کافی خواهد بود. البته اگر تجربه‌ی بازی‌های Flappy Bird و Swing Copters را داشته باشد، بدون شک مطلع خواهید بود که dotGEARS با کسی تعارف ندارد و سختی‌ها و چالش‌های فراوانی در انتظار شما خواهند بود تا مرحله‌ی رکوردی را، حتی از ششمین درجه‌ی سختی بازی نیز برای شما چالش‌برانگیزتر کنند. این بازی با حجم ۹ مگابایت برای اندروید و ۱۹ مگابایت برای آیفون منتشر شده است. برای دانلود بازی اندروید و آیفون Ninja Spinki Challenges می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات