آشنایی با فروشگاه آنلاین شیائومی شاپ

سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آشنایی با فروشگاه آنلاین شیائومی شاپ و امکان خرید آسان توسط اپ موبایل شیائومی شاپ
تبلیغات

شیائومی (Xiaomi)، برندی نوظهور در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی است که با تولید محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب، به سرعت سهمی از بازار را از آن خود کرده است. از جمله محصولات محبوب شیائومی می‌توان به گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی اشاره کرد. کیفیت و قیمت رقابتی این محصولات در حدی بوده که شیائومی در سال ۲۰۱۶ بعد از اپل و سامسونگ موفق به کسب مقام سوم در تولید و فروش گوشی های هوشمند در سطح جهان شد.

برند شیائومی به دلیل خلاقیت‌های بسیار خوب برای تولید محصولات هوشمند کاربردی و الکترونیکی و همچنین رویکرد وسایل هوشمند در سبک زندگی خانگی، طیف گسترده‌تری از مردم را جذب خود کرده است. اگر شما با خرید و استفاده از یک گوشی هوشمند شیائومی طرفدار این برند محبوب شده‌اید، حالا با تنوعی از محصولات کاربردی آن روبرو هستید و در هر زمینه‌ای برای شما کالای مناسب و خلاقانه وجود دارد.

فروشگاه شیائومی ایران (شیائومی شاپ) با هدف عرضه مستقیم محصولات شیائومی به دست مصرف کنندگان راه‌اندازی شده است. ما با خرید مستقیم و بدون واسطه و تمرکز بر اینکه بدون واسطه محصولات را به مصرف کنندگان برسانیم، توانسته‌ایم بهترین قیمت عرضه محصولات را در ایران داشته باشیم. از قیمت های بسیار مناسب ما تعجب نکنید؛ زیرا ما سیاست فروش برند شیائومی را در ایران دنبال می‌کنیم و به نظر ما همه مردم ایران این حق را دارند که قیمت‌های مناسب برند شیائومی را در ایران در اختیار داشته باشند و بتوانند خرید کنند. ما اعتقاد داریم طرفداران ایرانی این برند محبوب، تنها به موبایل و تلویزیون ختم نمی‌شوند و سایر کالاهای شیائومی باید در دسترس خرید در ایران باشند و به همین دلیل سعی می کنیم تمامی محصولات این برند را در شیائومی شاپ عرضه کنیم.

تقریبا ۳ سال از ورود اولین محصولات شیائومی به ایران گذشته است و فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی در زمینه فروش محصولات شیائومی فعالیت می‌کنند و برخی فروشگاه‌های اینترنتی با تمرکز بر روی این برند افتتاح شده‌ و مورد استقبال نیز قرار گرفته‌اند؛ ولی هم اکنون شیائومی شاپ اولین فروشگاهی است که تمام تمرکز و فعالیت خود را مختص شیائومی کرده است و علاوه بر تنوع محصولات بسیار مناسب که بی‌رقیب در ایران هستند، می‌تواند قیمت‌های کاملا رقابتی ارائه کند. تنوع محصولات در شیائومی شاپ در حال حاضر کاملترین در ایران است و جدیدترین محصولات را ابتدا در شیائومی شاپ می‌توانید خرید کنید. تلاش ما بر این است که تمامی محصولات قابل استفاده در ایران را موجود کرده و در دسترس قرار دهیم که این امر تا ابتدای سال ۱۳۹۶ محقق می‌شود.

شیائومی

با اینکه شیائومی شاپ در آذرماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است. در همین مدت کوتاه بسیاری سوال کرده‌اند که آیا شیائومی شاپ نماینده شیائومی است یا خیر. شیائومی هیچ نماینده رسمی در ایران ندارد یا اینکه حداقل شرکت شیائومی تاکنون رسما هیچ شرکتی را نماینده اعلام نکرده است. با اینکه موارد بسیاری در ایران وجود دارد که مدعی نمایندگی شیائومی هستند، ولی تنها شرکتی که رسما معرفی شده است شرکت اسوشید تجارت است که به عنوان نماینده گوشی‌های موبایل شیائومی از طرف شرکت TASK دوبی (شرکت واسطه) به عنوان نماینده ایران معرفی شده است. شیائومی شاپ نماینده شیائومی نیست و تنها محصولات شیائومی را به صورت مستقیم خریداری می‌کند و واردات آن را بر عهده دارد و با کمترین قیمت ممکن عرضه می‌کند. در حال حاضر می‌توانیم برخی از کالاها را توسط سه شرکت گارانتی کننده به فروش برسانیم، ولی این امکان برای همه کالاهای شیائومی وجود ندارد .

اپلیکیشن موبایل شیائومی شاپ گامی است در راستای فراهم کردن هرچه بیشتر سهولت خرید برای علاقه‌مندان به این برند محبوب. با نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه خود، فروشگاه شیائومی شاپ را همه جا همراه خود خواهید داشت و می‌توانید به راحتی و با سرعت انواع محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه ما تهیه کنید. در اپلیکیشن شیائومی شاپ تمامی کالاها به شیوه‌ای کاربردی و آسان در دسترس شماست و می‌توانید در بین محصولات جستجو کرده و تنها با لمس یک دکمه آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید. شیوه‌های پرداخت آنلاین و پرداخت در محل نیز، همانند آنچه بر روی سایت فروشگاه موجود است، در اختیار شما قرار دارد.

با اینکه تلویزیون‌های شیائومی طرفداران بسیاری دارد؛ ولی تاکنون رسما در ایران برای فروش عرضه نشده است. بزودی مدل‌های متنوعی از تلویزیون‌های شیائومی توسط شیائومی شاپ قابل خرید می‌شود. موبایل های شیائومی عرضه شده در شیائومی شاپ با گارانتی اصلی ۲۴ ماهه اسوشید تجارت عرضه می‌شود و فعلا تا مشخص شدن قوانین مشخص از سوی ارگان‌های مربوطه نمی‌توانیم گوشی‌های غیر گارانتی اصلی را عرضه کنیم و امیدواریم بزودی شرکت اسوشید تجارت تنوع گوشی‌های موبایل شیائومی را کاملتر کند تا مشتریان با خیالی آسوده همراه با قیمت مناسب از گوشی‌های موبایل شیائومی استفاده کنند. همچنین بزودی سایر کالاهای شیائومی که در گروه سبک زندگی هستند و شامل: البسه، کیف، کفش و غیره، قابل خرید می‌شوند و امیدواریم با این اقدام بتوانیم رضایت هواداران شیائومی را در ایران جلب کنیم.

فروشگاه شیائومی ایران این افتخار را دارد که به عنوان مکانی مطمئن برای خرید اینترنتی هوشمندانه انواع کالاهای اورجینال شیائومی، با مناسبترین قیمتها، در خدمت هموطنان گرامی باشد و برای عرضه خدمات بهتر همیشه منتظر شنیدن نظرات ارزشمند شما هستیم.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات